eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem - zakupy w internecie › Re: Problem - zakupy w internecie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!news.nask.pl!polnews.pl!not-for-mail
    From: "ppinq" <p...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Problem - zakupy w internecie
    Date: Wed, 13 Mar 2002 11:21:44 +0100
    Organization: PolNEWS - http://www.polnews.pl
    Lines: 27
    Message-ID: <0...@p...pl>
    References: <a6lqp6$101$1@news.tpi.pl> <a6lu8k$r4n$1@news.tpi.pl>
    <a6ms1s$nv8$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: swift.atra.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: swift.atra.com.pl 1016014904 30398 194.181.190.181 (13 Mar 2002 10:21:44
    GMT)
    X-Complaints-To: h...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: 13 Mar 2002 10:21:44 GMT
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 206.55.157.168
    X-Original-NNTP-Posting-From: ns.zapid.com
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:169860
    [ ukryj nagłówki ]

    >Nie jest to domeną mBanku. Też miałem z VE Inteligo przypadek w Merlinie 3
    >próby autoryzacji 3 błędy i w efekcie 3 blokady. Ale nie była winna karta
    >ale przeglądarka. Autoryzacja w Merlinie jest na stronach ecardu i po
    >płatności powinno wrócić się na strony sklepu. Moja Opera wywalała jakiś
    >błąd wyświetlała stronę tekstową i koniec. Dopiero 4 próba z IE 6.0 udała
    >się. Póżniej zrobiłem jeszczejedną transakcję i pogubiłem się w blokadach.
    >Jedno zamówienie przeciągnęło się o 2 tygodnie. 3 niesłuszne blokady i
    >następna w Inteligo zeszły po tygodniu i widząc wolne środki na koncie
    >przelałem je na inny rachunek. Aż po kilku dniach widzę debet na rachunku
    >gównym. Inteligo obciążyło rachunek za ostatnią transakcję o której
    >zapomniałem. Ale to moja wina. Tak wię w Inteligo również obciążą konto bez
    >środków jeśli wcześniej była blokada.

    Nie wiem dlaczego uważasz, że to Twoja wina.
    Skoro blokady zostały zdjęte to miałeś przecież pełne prawo
    do dysponowania swoimi pieniędzmi.
    A że blokada została zdjęta to już inna sprawa, tylko co
    ma do tego klient?

    BTW Inteligo twierdzi, że nie da się zrobić debetu.

    PinQ
    --
    ============= P o l N E W S ==============
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1