eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem - zakupy w internecie › Re: Problem - zakupy w internecie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!onyx.icpnet.pl!not-for-mail
    From: "Metaxa aka Cytrynek" <m...@s...pl.antispamfilter>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Problem - zakupy w internecie
    Date: Wed, 13 Mar 2002 00:13:52 +0100
    Organization: Internet Cable Provider News Server
    Lines: 10
    Message-ID: <a6m23v$tdn$1@onyx.icpnet.pl>
    References: <a6lqp6$101$1@news.tpi.pl> <a6lu8k$r4n$1@news.tpi.pl>
    <a6m00a$8ja$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: c18-30.icpnet.pl
    X-Trace: onyx.icpnet.pl 1015974848 30135 62.21.18.30 (12 Mar 2002 23:14:08 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...icpnet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Mar 2002 23:14:08 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:169795
    [ ukryj nagłówki ]

    spotkałem się z tym, iż blokady takie były usuwane po 7 dniach z konta
    klienta. Z tym, że były to takie transakcje (ATM i POS), które dostały
    autoryzacje ale nie doszły do skutku, np. z powiodu awarii bankomatu lub
    przerwania łaczności.

    --
    Pozdrawiam,
    Metaxa aka Cytrynek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1