  • 1. Data: 2003-08-07 16:47:28
    Temat: Problem z polaczeniem do konta w mBanku
    Od: "Julek" <j...@g...pl>

    Dzisiaj zalozylem IzyyKonto w mBanku. Ustalilem haslo na telefon i haslo na
    internet. Jak probowalem zalogowac sie przez internet, na nastepnej stronie
    bylo napisane zeby zmienic to haslo 8-cyfrowe na alfanumeryczne. Wpisalem
    stare haslo i dwa razy nowe haslo, a na nastepnej stronie bylo napisane
    tylko cos takiego:
    Ostatnie poprawne logowanie: nigdy
    Ostatnie niepoprawne logowanie: nigdy
    ( czy cos w tym stylu)
    Jak probowalem sie jeszcze raz logowac na konto, to jak wpisywalem stare
    haslo cyfrowe albo cos innego, to pisalo, ze blad logowania ( czyli znaczy,
    ze zmienilo haslo), a jak sie logowalem z nowym haslem, to pokazywala mi sie
    strona
    https://www.mbank.com.pl/ib_Login_Verification.asp, i nic na niej nie bylo
    wyswietlone!
    Zadzwonilem sie spytac czemu tak jest to ona powiedziala zebym sprobowal
    jeszcze raz i zablokowala mi dostep do konta przez internet i powiedziala,
    zebym ja je jeszcze raz odblokowal. Jak je odblokowalem, robilem to samo co
    wtedy i wszystko sie zrobilo dokladnie tak samo ( z jedna roznica, na tej
    stronie po zmianie hasla obok "Ostatnie poprawne logowanie" i "Ostatnie
    niepoprawne logowanie" byly wypisane jakies daty i godziny).
    Czy ktos wie jak temu zaradzic?

  • 2. Data: 2003-08-07 17:45:13
    Temat: Re: Problem z polaczeniem do konta w mBanku
    Od: "Maciej_NT" <m...@n...interia.pl>

    chyba masz cos z przegladarka
    u mnie wszystko ok
    --
    Maciej_NT
    m...@n...interia.pl

  • 3. Data: 2003-08-07 17:50:55
    Od: "Marcin Wańdoch" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Julek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stronie po zmianie hasla obok "Ostatnie poprawne logowanie" i "Ostatnie
    > niepoprawne logowanie" byly wypisane jakies daty i godziny).

    Zajrzyj tutaj
    http://www.mbank.com.pl/wiecej/bezpieczenstwo/przegl
    adarka.html

    Pozdrawiam,

> [...]