  • 21. Data: 2008-10-28 13:21:24
    Temat: Re: Problem z kredytem w CHF
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Najpierw wyłożysz na padający ZUS ze swoich podatków, czy zwał go PIT, czy CIT czy
    VAT czy PCC to mniejsza z tym - im więcej
    podatków pod różnymi nazwami (np. abonament radiowotelewizyjny), tym bardziej można
    omamiać społeczeństwo.
    JaC

    -----

  • 22. Data: 2008-10-28 13:50:40
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał

    > Najpierw wyłożysz na padający ZUS

    Co miesiac przeklinam i wykladam na tych zlodziei i mam swiadomosc,
    ze te pieniadze pochłania czarna dziura i NIGDY juz ich nie zobacze...

  • 23. Data: 2008-10-28 14:39:01
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > do czasu... to osłabienie PLN nie jest raczej korektą a zmianą trendu
    interesujące, a jakieś podstawy dla takiego twierdzenia?
    skoro jesteś pewien to otwórz kontrakt na FX...

    > po to żeby móc spłacać dalej raty swojego kredytu i uciec od ryzyka
    > walutowego.
    ale ja się ryzyka walutowego nie boję ;-)
    bdb wychodzę na kredycie w walucie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 24. Data: 2008-10-28 14:40:59
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Innymi słowy nie wpadać w panikę. Każdy kto ma kredyt hipoteczny podjął
    > ryzyko inwestycyjne związane z okresem spłaty 10,15,20,25,30 a są nawet
    > tacy co wzięli na 40 lat. Spadek w gospodarce, na rynkach walut, giełdach
    > dotyka wszystkich. To co się dzieje w kraju jest następstwem reakcji
    > łańcuchowej, na którą nie ma wpływu nawet bank centralny. IMHO stonować
    > emocje i czekać a w miarę możliwości zapewniać rezerwę na różnicę kursową.

    wreszcie jakiś rozsądny głos w dyskusji, aktualny spadek wartości PLN
    nie jest związany z tym, że nasza gospodarka ma jakieś problemy - ona ma
    się dobrze, chodzi o to, że inwestorzy w czasie kryzysu lub pogorszenia
    światowej koniunktury gosp. wolą stabilniejsze waluty i tyle...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 25. Data: 2008-10-28 19:50:10
    Od: "gg" <g...@m...com>

    > ale ja się ryzyka walutowego nie boję ;-)
    > bdb wychodzę na kredycie w walucie

    i nie musisz się bać. Możesz się też nie bać sił grawitacji, ale jak
    wyskoczysz z 20piętra to nic Ci to nie pomoże.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 26. Data: 2008-10-28 20:02:51
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > i nie musisz się bać. Możesz się też nie bać sił grawitacji, ale jak
    > wyskoczysz z 20piętra to nic Ci to nie pomoże.

    no jasne...jeżeli ktoś się boi to niech z domu nie wychodzi i nie
    zaciąga jakichkolwiek kredytów - każdy związany jest z ryzykiem!

    pod pierzynę i modlić się o przeżycie nocy!

    EoT