eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem z ING › Re: Problem z ING
  • Data: 2005-03-02 16:00:20
    Temat: Re: Problem z ING
    Od: "KUB'a" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Entliczek Pentliczek" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:d04i8v$r9g$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > Grzegorz Niedzwiecki <n...@a...sggw.waw.pl> napisał(a):
    >
    > > Ja ostatnio udałem się do ING aby zamknąć rachunek karty "Podróżnika" i
    za
    > > kilka dni przysłali mi wyciąg papierowy za cały ten okres ważności
    karty.
    > > Więc chyba po zamknięciu konta przysłali papierowe wyciągi?
    > Ja miałem studenckie konto z lwem. Ponoć co miesiąc powinienem otrzymywać
    > wyciagi - przez 9 miesięcy utrzymywania konta nie dostałem żadnego. Po
    > zamknięciu konta również nie otrzymałem żadnych historii transakcji. Więc
    > papierowych podstaw do reklamacji nie posiadam. Chyba zapomnę o tym banku
    i
    > zapłacę tę kwotę.
    >

    Czy nie jest przypadkiem tak, ze w momencie uruchomienia INGBankOnline
    Slaski zaprzestaje przesylania papierowych wyciagow ?

    KUB'a


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1