    From: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Problem z Citi online
    Date: Thu, 18 Dec 2003 18:28:05 +0100

    Użytkownik <m...@p...onet.pl>

    > Najbardziej prawdopodobne jest to, ze przekroczyles dopuszczalny limit
    > kredytowy i dlatego nie mozesz sprawdzic przez internet alda rachunku. Wplac
    > sume minimalna jaka dostaniesz na wyciagu, wtedy bedziesz mogl korzystac z
    > citionline.

    takim wlasnie ludziom (na granicy limitu) jest potrzebna kontrola karty prze
    internet,
    a jak ktos numerkiem mojej karty sie posluzyl i natlukl mi operacji
    przekraczajac limit to ja tego nie zauwaze bo citi mi blokuje dostęp do podglądu
    karty ?????

    Jesli to prawda to jest citi online dostje nominacje do super bank-knota roku !
    *** blad ***