  • 1. Data: 2013-01-05 20:11:24
    Temat: Problem z BIC mBanku
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    Witam,

    Kontrahent próbuje zrobić mi przelew do mBanku z banku z Niemiec (nie wiem w tym
    momencie jeszcze z jakiego). Poinformował mnie tylko, że jego bank twierdzi, że
    nr BIC, który podałem (BREXPLPWMBK) jest "nieznany".

    Nie mam żadnych doświadczeń z przelewami międzynarodowymi. Na czym może polegać
    ten problem i jak go rozwiązać?

    Dziękuję,

    latet

  • 2. Data: 2013-01-05 20:55:03
    Temat: Re: Problem z BIC mBanku
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Latet" <l...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > twierdzi, że nr BIC, który podałem (BREXPLPWMBK) jest "nieznany".
    >
    > Nie mam żadnych doświadczeń z przelewami międzynarodowymi. Na czym może

    Może nie mają w swojej bazie
    mbank twierdzi że dla przelewów SEPA powinno się podać BIC - BREXPLPW

  • 3. Data: 2013-01-05 22:15:43
    Od: z...@g...com

    W dniu sobota, 5 stycznia 2013 20:11:24 UTC+1 użytkownik Latet napisał:
> [...]
    >
    > nr BIC, który podałem (BREXPLPWMBK) jest "nieznany".
    >

    > Nie mam żadnych doświadczeń z przelewami międzynarodowymi. Na czym może polegać

    wymienic nazistowskie systemy na nowsze.