    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Prawo w Polsce -- kolejny odcinek
    Date: Mon, 23 Feb 2015 23:25:24 +0100

    "J.F." 54eb7151$0$2197$6...@n...neostrada.pl

    > No, pismaki tyle rzeczy mylily, ze o slowo prawdy nie mozna ich posadzac, tym
    niemniej z mozliwych scenariuszy

    Przyganiał Kociołek Garnkowi. [czy Gierkowi -- już nie pamiętam]

    > a) bankowi sie pomylily dane roznych osob, podal inny pesel, sad slal papiery pod
    wskazany adres, z braku odpowiedzi wyrok/nakaz
    > sie uprawomocnil.

    http://wyborcza.pl/1,75478,17464060,Komornik_zajal_o
    szczednosci_emerytki__Dlaczego_akurat.html

    http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35636,17464
    060,Komornik_zajal_oszczednosci_emerytki__Dlaczego_a
    kurat.html#ixzz3SYuKa1Ef

    Pod koniec stycznia br. Irena Kowalska z Tczewa otrzymała
    pismo od komornika. W środku wezwanie do zapłaty na jej
    --> nazwisko i PESEL. Nie zgadzał się tylko adres.

    > b) pani Irenie dowod zginal, a bank przyjal warszawski adres "na oswiadczenie".

    > c) ktos tak prostacko podrobil dowod, to nawet na kserokopiach w banku widac,

    Nie bajeruj!!!

    "Eneuel Leszek Ciszewski" mbi0n5$uu7$...@n...news.atman.pl

    > http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/839968,klekcjo
    nerskie-dowody-osobiste-hitem-internetu-wszystko-zgo
    dnie-z-prawem.html

    > Wystarczy kilkaset złotych, aby stać się posiadaczem nowego
    > dowodu osobistego, do złudzenia przypominającego ten, który
    > wystawiają oficjalne władze. Do tego wszystko odbywa się
    > legalnie. - Kodeks Karny mówi, że karę ponosi osoba która
    > podrabia dokument, w celu użycia za autentyczny. Tymczasem
    > firmy, o których mowa, reklamują się jako wykonujące dokumenty
    > "kolekcjonerskie", a nie "autentyczne" - wyjaśnia rzecznik MSW.

    Nie myśl, że złodzieje dziadostwo uprawiają! Jak kradną dziesiątki
    tysięcy plnów, to na pewno paru stów nie poskąpią na dobry dowód. :)
    Parę stów to koszt+zysk+podatek+reklama; złodziej płaci mniej za
    wykonanie egzemplarza kolekcjonerskiego. BTW polskiego prawa do
    kolekcjonowania i rekolekcji:

    () kolekcjonerskie dokumenty
    () kolekcjonerskie dopalacze

    > Bo ten obecny dowod to tak starannie IMO dosc ciezko podrobic.
    > Hologram z jednej, orzelek i raster z drugiej.

    Oj, Kociłek, Kociołek...

    > Latwiej bedzie ukrasc i pare cyferek zmienic w numerach, bank nie znajdzie wsrod
    zastrzezonych i przyjmie. Ale akurat pesel pod
    > rastrem.

    > Czy moze klony juz stwierdzily, ze lepiej dbac o opinie, a straty ... ubezpieczenie
    wyplaci :-)

    Raczej tak. U mnie mają dobre notowania za tę kobietę. :)

    Jeszcze gdyby banki wzięły się za kopanie po dupskach Dfurcuf Prafa Polskieho...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'