  • Data: 2012-02-20 13:45:31
    Temat: Re: Prasówka: nadregulacja KNF wg "Rzepy"
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście i ja uważam, że życie na kredyt to bardzo zły pomysł

    Jeśli się bierze z głową, mając rozsądne zabezpieczenie (czarna godzina)
    i zyski z posiadania kredytu przewyższają jego koszty to czemu nie.
    Np. Mieszkanie dzięki któremu nie wydaje się na dojazdy do pracy 2x tyle
    co na ratę o cennym czasie nie wspominając :-)
    Tak żyję na kredyt. Mam to skalkulowane. Mogę go spłacić wcześniej albo
    kupować za gotówkę to co mi jest potrzebne śmiejąc się do rozpuku na 20%
    raty które mi banki oferują. To nie jest przymus, nałóg czy inne ZŁO. To
    jest świadoma decyzja.