  • 1. Data: 2015-01-03 09:47:50
    Temat: Pozytywnie o nowym mbanku (no prawie...)
    Od: abelincoln <a...@p...onet.pl>

    Jakiś czas temu mbank "uszczęśliwił" mnie nowym interfejscem. A że od
    dłuższego czasu służy mi tenże bank tylko jak wystawca rezerwowej podróżnej
    karty kredytowej - darmowej na wieczność - to i niezbyt często się tam
    loguję. Jako że niedługo karta ta będzie kartą backupową przy wyjeździe
    zagranicznym, to ostatnio testowo kupiłem nią jakąś drobnostkę i
    zalogowałem się do banku by sprawdzić czy wszystko jest tak jak powinno i
    ją spłacić. Ale ja nie o kk chciałem.

    Bezmyślnie klikając sobie po tym przerysowanym interfejsie zauważyłem że w
    inwestycjach mam jakieś 30 zł.
    http://dlugajczyk.pl/pliki/1.png
    (kilka lat temu miałem trochę pieniędzy zainwestowanych w fundusze w SFI,
    więc zapewne to jakaś pozostałość - wydawało mi się że sprzedając
    jednostki, sprzedałem je wszystkie. Czyżby nie do końca?)

    Jako że nie mam potrzeby przetrzymywania czegokolwiek w tym banku, to
    chciałem sprzedać te resztki i wszedłem w "szczegóły". A tam niespodzianka.
    Okrągłe zero w "aktualna wartość funduszy"
    http://dlugajczyk.pl/pliki/2.png

    Przeklikuje się przez różne ekrany dostępne w Inwestycjach, ale wszędzie
    mam zero. I pytanie:
    Jak mogę dostać się do tych resztek by je sprzedać?
    A może ktoś już miał takie cuda - i po prostu mbank jakieś śmieci
    wygenerował przy okazji przeprowadzki na łowicki wygląd?

    --
    Pozdrawiam,
    abelincoln

  • 2. Data: 2015-01-03 14:26:33
    Temat: Re: Pozytywnie o nowym mbanku (no prawie...)
    Od: jg <f...@f...pl>

    w ktorym zdaniu jest to 'pozytywnie'?

    --
    jg

  • 3. Data: 2015-01-03 15:49:04
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 03/01/2015 14:26, jg wrote:
    > w ktorym zdaniu jest to 'pozytywnie'?

    ... 30 zł .....

  • 4. Data: 2015-01-03 16:32:06
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Sat, 03 Jan 2015 15:49:04 +0100, mx napisał(a):

    > ... 30 zł .....

    rozumiem. a 'okragle zero' to to 'prawie'... najwazniejsze, aby 'prawie'
    nie przeslonilo 'pozytywnie'...

    --
    jg

  • 5. Data: 2015-01-06 17:43:18
    Od: abelincoln <a...@p...onet.pl>

    > rozumiem. a 'okragle zero' to to 'prawie'... najwazniejsze, aby 'prawie'
    > nie przeslonilo 'pozytywnie'...

    Przepraszam że z taką zwłoką odpowiadam.

    (tutaj powinna być historia godna Enenuela, jak to za tyle można kupić ze
    30 paczek sezamków ale się powstrzymam... :-) )

    Nie wiem jak Ciebie, ale mnie każda suma cieszy. Nawet jeśli to to są moje
    "utracone" pieniądze. Aczolwiek wciąż niedostępne...

    --
    Pozdrawiam,
    abelincoln

  • 6. Data: 2015-01-06 18:51:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "abelincoln" 1hia31r1sexf0.1uosg4tdvsye6$....@4...net

    > (tutaj powinna być historia godna Enenuela, jak to za tyle można kupić ze

    Eneuela

    Od lat coraz dokładniej uszczelniam niechciane upływy mojej gotówki. :)
    Gdyby podobnie czynili ,,władcy'' -- zabrakłoby banków do gromadzenia
    szmalu. Obniżenie podatków stałoby się palącą potrzebą. :) Ewentualnością
    byłaby budowa nowych banków lub drastyczna podwyżka płac w sferze budżetowej.
    [to ostatnie rozkręciłoby gospodarkę do niebezpiecznych szybkości]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'