  • 1. Data: 2015-01-03 00:08:18
    Temat: Rodzina i przyjaciele - kto mnie poleci?
    Od: m...@g...com

    Zeby zbierać premię w programie "Rodzina i Przyjaciele" trzeba być poleconym lub
    polecającym.

    Kto się chce ze mną polecić?

    M.

  • 2. Data: 2015-01-04 11:11:45
    Temat: Re: Rodzina i przyjaciele - kto mnie poleci?
    Od: m...@g...com

    No nikt nie ma konta w Eurobanku? To i ja likwiduję, bo bez tego polecenia nie
    przynosi już ono żadnych korzyści..

    M.

  • 3. Data: 2015-01-05 12:34:51
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    >No nikt nie ma konta w Eurobanku?

    Założyłem Rodzinę... bez konieczności bycia poleconym. Tak po prostu.

    MichalL

  • 4. Data: 2015-01-31 13:14:30
    Od: m...@g...com

    W dniu poniedziałek, 5 stycznia 2015 12:34:52 UTC+1 użytkownik MichalL napisał:

    > Założyłem Rodzinę... bez konieczności bycia poleconym. Tak po prostu.

    A mi powiedzieli, że nie mogę przystąpić do tego programu jako osoba polecona, bo już
    mam u nich konto. Mogę być tylko polecającym. Tak więc dziękuję grupowiczom za kody
    polecające. A czy mogę kogoś polecić, a następnie zamknąć swoje konto i ten ktoś
    będzie otrzymywał premię?

    M.