  • 1. Data: 2012-12-06 03:45:09
    Temat: Pożyczka przez internet na <10 dni
    Od: Smc2k <s...@g...com>

    Gdzie mogę wziąć pożyczkę na 10k zł najpóźniej w piątek? Następnie chciałbym odstąpić
    od zawartej umowy przed upływem 10 dni. Ważne, żeby wszystko można było załatwić
    przez internet -- nie jest możliwa moja fizyczna obecność, oraz nie wiązało się z
    żadnymi kosztami z mojej strony.

    Jakieś propozycje?

  • 2. Data: 2012-12-06 16:14:28
    Temat: Re: Pożyczka przez internet na <10 dni
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Smc2k napisał(a) :
> [...]
    załatwić przez internet -- nie jest możliwa moja fizyczna obecność, oraz nie wiązało

    Przez Internet, powiadasz? W ciągu około 36 godzin od napisania
    Twego anonsu? Bez poniesienia kosztów? Tylko www.era.pl

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]