  • 1. Data: 2012-12-05 19:34:35
    Temat: Szczegółowe życie zadłużenia na KK
    Od: "August" <a...@b...xxx.com>

    Witam Grupę,

    Czy reklamując wysokość odsetek na KK można spodziewać się odpowiedzi banku
    w stylu wysokość odsetek się zgadza / nie zgadza - powinna wynosić tyle a
    tyle, czy też przysługuje/można domagać się rozpiski każdego powstałego
    składnika zadłużenia w cyklu jego życia ? W cyklu życia zadłużenia
    3-krotnie zmieniało się oprocentowanie KK (raz stopy, raz promocja).

    p.s. Nie chodzi mi o przypadkowe przekroczenie GP
    p.s.2. Nie chodzi mi o jakąś specjalną walkę tylko przeciętne praktyki w tym
    względzie

    pozdrav,

  • 2. Data: 2012-12-05 19:39:37
    Temat: Re: Szczegółowe życie zadłużenia na KK
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "August" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >
    > p.s. Nie chodzi mi o przypadkowe przekroczenie GP
    > p.s.2. Nie chodzi mi o jakąś specjalną walkę tylko przeciętne praktyki w

    Ja się zawsze domagam konkretnej rozpiski. I zawsze dostaję, więc po
    pierwszej odpowiedzi, jeśli reklamacja nie jest uznana mam czarno na białym
    na czym polega błąd banku albo mój. Jak nie napiszesz, że się tego domagasz,
    raczej tego nie dostaniesz.

  • 3. Data: 2012-12-09 11:14:56
    Od: "August" <a...@b...xxx.com>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    [...]

> [...]
    > pierwszej odpowiedzi, jeśli reklamacja nie jest uznana mam czarno na
    > białym na czym polega błąd banku albo mój. Jak nie napiszesz, że się tego

    Dzięki za informację.

    --
    pozdrav,
    August