  • Data: 2021-11-23 10:36:41
    Temat: Re: Pożegnanie z ideą.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 22 listopada 2021 o 16:52:49 UTC+1 WAM napisał(a):

    > Już wczoraj ruszyło logowanie w apce i na stronie.
    > Po podaniu poprawnych danych logowania:
    >
    > Wyłączyliśmy dostęp do serwisu Idea Cloud i aplikacji mobilnej Idea
    > Banku S.A., ponieważ Twoja umowa z Idea Bankiem S.A. jest
    > wypowiedziana. Więcej informacji uzyskasz pod numerem 22 59 12 232
    > oraz 801 365 365 (koszt połączenia zgodny ze stawką operatora) lub w
    > dowolnym oddziale Banku Pekao S.A.

    A u mnie ciągle "konto zablokowane".
    W apce skomplikowaniej - najpierw wymagała aktualizacji.
    Potem kilka prób logowanie pinem - błąd.
    Potem logowanie hasłem - łyknęło, ale na następnym ekranie "brak połączenia z
    internetem".
    A Ty co miałeś w apce?

    Ciekawe co się pokaże komuś, kto podpisał aneks i go przenieśli do żubra?