eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPowraca 100 zł premii od Twisto + darmowy limit do 45 dni › Re: Powraca 100 zł premii od Twisto + darmowy limit do 45 dni
  • Data: 2019-12-15 13:34:54
    Temat: Re: Powraca 100 zł premii od Twisto + darmowy limit do 45 dni
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 5 grudnia 2019 12:50:14 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
> [...]
    klientom 100 zł łatwej premii na start. Aby odebrać bonus wystarczy zawnioskowanie o
    kartę z dedykowanego linku wraz z pozytywnym przejściem procesu weryfikacji. Karty
    docierają z opóźnieniem, ponieważ Twisto cieszy się ogromnym zainteresowaniem.

    > Hmm, firma czeska, to może w ogóle nic wspólnego z BIK nie ma?
    > Coś mi się kojarzy, że o jakiejś promo czytałem, że nie sprawdzają w BIK, a jedynie
    w którymś z BIG - ale nie pamiętam już, czy chodziło akurat o twisto.

    > A chwilówki to w ogóle do BIK trafiają?
    > Sądziłem, że to poważna baza dla banków, a nie śmietnik.

    Tak w KBIG, należącym do CRIF. Twisto działające w Polsce jest zarejestrowane w
    Polsce jako spółka z o.o.