  • 11. Data: 2004-06-23 22:52:40
    Temat: Re: Poufne informacje klientow Inteligo ogolno dostepne :)
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 6/23/2004 5:12 PM, Użytkownik Monika i Paweł (w...@t...pl) napisał:

    > A ja mam w ogole zastrzezenie do poufnosci danych w inteligo. Jest to jedyne
    > miejsce w ktorym podalem zatrzezony numer telefonu stacjonarnego od niedawna
    > mi przydzielony i o dziwo trafil on do osob zainteresowanych pozyskaniem
    > klienta w mojej osobie. Jestem pewny ze te dane wyciekly z inteligo.
    > Poniewaz tam tylko podawalem ten numer, adres, imie i nazwisko.

    Z doświadczenia wiem, że np. pokazanie klientowi filmu z kamery w
    bankomacie świetnie wpływa na pamięć.

    > Dodam ze telefon ten nie jest na mnie zarejestrowany :) Dlatego gratuluje
    > zabezpieczenia danych klientow inteligo w pkobp. Z reszta sam widzialem ze
    > Pani w okienku w placówce PKOBP miala na ekranie wszystko ladnie
    > przedstawione. Numer telefonu, adresik, wiek. Kto panuje nad tym kto ma
    > dostep do tych danych i w jakim zakresie.

    No trochę Cię fantazja ułańska poniosła. Jeśli prawdą jest to co piszesz
    to polecam: http://www.giodo.gov.pl/ , w innym przypdaku nie zaśmiecaj.

    Nie wystarczy przy dokonywaniu
    > wplaty wyswietlenie Pani z okienka numeru konta i imienia i nazwiska
    > wlasciciela ???.

    Wystarcza.

    Pozdrawiam

    Ja również.

  • 12. Data: 2004-06-24 09:49:13
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marcin Nowakowski napisał:

    > Dlatego właśnie naprowadzam cię na właściwą drogę.

    ROTFL

    Bartol