  • 1. Data: 2004-06-23 15:12:47
    Temat: Poufne informacje klientow Inteligo ogolno dostepne :)
    Od: "Monika i Paweł" <w...@t...pl>

    A ja mam w ogole zastrzezenie do poufnosci danych w inteligo. Jest to jedyne
    miejsce w ktorym podalem zatrzezony numer telefonu stacjonarnego od niedawna
    mi przydzielony i o dziwo trafil on do osob zainteresowanych pozyskaniem
    klienta w mojej osobie. Jestem pewny ze te dane wyciekly z inteligo.
    Poniewaz tam tylko podawalem ten numer, adres, imie i nazwisko. Dodam ze
    telefon ten nie jest na mnie zarejestrowany :) Dlatego gratuluje
    zabezpieczenia danych klientow inteligo w pkobp. Z reszta sam widzialem ze
    Pani w okienku w placówce PKOBP miala na ekranie wszystko ladnie
    przedstawione. Numer telefonu, adresik, wiek. Kto panuje nad tym kto ma
    dostep do tych danych i w jakim zakresie. Nie wystarczy przy dokonywaniu
    wplaty wyswietlenie Pani z okienka numeru konta i imienia i nazwiska
    wlasciciela ???. Pozdrawiam
  • 2. Data: 2004-06-23 16:01:03
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik Monika i Paweł napisał:

> [...]
    > dostep do tych danych i w jakim zakresie. Nie wystarczy przy dokonywaniu
    > wplaty wyswietlenie Pani z okienka numeru konta i imienia i nazwiska

    ROTFL.

    Idź do Millennium Prestige. Pracownicy Detalu nie mają tam dostępu do
    kont Presiżu.

    W każdym banku front-office ma wgląd do kartoteki klienta.

    Pozdrawiam,
    Wojciech Nawara

  • 3. Data: 2004-06-23 16:17:23
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Wojciech Nawara wrote:
    > W każdym banku front-office ma wgląd do kartoteki klienta.

    nie w kazdym
    znam systemy ktore przy wypłacie nawet salda nie pokazują
    - a z danych klienta czasem tylko nazwa potrzebna i dowod

    wszystko zalezy od parametryzacji systemu - bo taką potrzebę
    by nie kazdy mógł zaglądać do kompletnych danych to większość projektantow
    systemu przewidziala
    *** blad ***

  • 4. Data: 2004-06-23 19:54:13
    Od: "Monika i Paweł" <w...@t...pl>

    Ale to nie zmienia faktu ze dostep do naszych danych osobowych jest bardzo
    latwy. Wystarczy isc z kawa do sasiadki ktora jest kasjerka w PKOBP

  • 5. Data: 2004-06-23 20:00:51
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Monika i Paweł napisał:

    > Ale to nie zmienia faktu ze dostep do naszych danych osobowych jest bardzo
    > latwy. Wystarczy isc z kawa do sasiadki ktora jest kasjerka w PKOBP

    A jesli jest kasjerka Pekao? BePeHahahahaha? No wybaczcie, ale to jest
    paranoja. Cos takiego mozna powiedziec o kazdym banku, urzedzie,
    dowolnej firmie itd.

    Bartol

  • 6. Data: 2004-06-23 20:05:24
    Od: "Monika i Paweł" <w...@t...pl>

    No sorki ale poco kasjerce tak dokładne informacje ??? Wystarczy jej numer
    dowodu, imie, nazwisko, data i miejsce urodzenia. A po co adresy, telefony
    ???

    Jakis podzial uprawnien do danych powinien byc, tymbardziej jezeli te dane
    osobowe maja byc wylacznie do dyspozycji banku wykorzystywane. Moze
    zaostrzyc kary za nie zapewnienie odpowiedniego zabezpieczenia danych wtedy
    banki beda o to dbac.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2004-06-23 20:27:28
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

> [...]

    > dowodu, imie, nazwisko, data i miejsce urodzenia. A po co adresy, telefony

    Ja nie twierdze, ze kasjerka powinna miec te informacje. Wyrazam jedynie
    przypuszeczeni, ze w innych bankach jest tak samo lub podobnie.

> [...]
    > osobowe maja byc wylacznie do dyspozycji banku wykorzystywane. Moze
    > zaostrzyc kary za nie zapewnienie odpowiedniego zabezpieczenia danych wtedy

    Co racja, to racja, ale dotyczy to wielu bankow i innych instytucji. Nie
    tylko PKO i Inteligo.

    Odpowiadaj z laski swojej pod cytatem.

    Bartol

  • 8. Data: 2004-06-23 21:18:57
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-06-23 22:00, Użytkownik Bartol Partol napisał:

    > A jesli jest kasjerka [...] BePeHahahahaha?

    Nie ma takiego Banku w Polsce.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 9. Data: 2004-06-23 21:31:32
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marcin Nowakowski napisał:

    > Nie ma takiego Banku w Polsce.

    Za to w Polsce roi sie od inwalidow umyslowych.

    Bartol

  • 10. Data: 2004-06-23 21:53:20
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-06-23 23:31, Użytkownik Bartol Partol napisał:

    > Za to w Polsce roi sie od inwalidow umyslowych.

    Dlatego właśnie naprowadzam cię na właściwą drogę.
    eot.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl