  • 1. Data: 2004-06-23 11:29:31
    Temat: Multi - nabycie jednostek DWS Top 25 cd.
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Witam,
    kontynuując wątek z 16.06 informuję, że reklamacja na razie nie została
    rozpoznana, ale mam ciekawe wnioski i tak :)

    Okazało się, że mimo iż nie udało mi się nabyć jednostek nabyciem
    otwierającym, to został mi otworzony rejestr :) Gdy się zorientowałem, to
    uznałem, że spróbuję nabyć jednostki poprzez zlecenie stałe. Konto okazało
    się to samo, co przy wcześniejszej próbie, ale tym razem zakończyła się ona
    powodzeniem :))

    Czekam więc cierpliwie na wynik postępowania reklamacyjnego :)

    BTW czy grupowi multibankowcy mogliby kogoś kopnąć, co by rozpoznał mój
    wniosek o KK złożony blisko dwa miesiące temu? :) Już dwie reklamacje
    składałem, ale coś mam wrażenie, że nadal nic z tego. I nie chce mi się po
    raz 4 wyjaśniać, dlaczego Multi dało dupy, a nie ja :)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko