  • 1. Data: 2009-11-19 20:58:08
    Temat: Potwierdzenie przelewu z Polbanku
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Cześć,

    czy da się jakoś wydrukować potwierdzenie przelewu z Polbanku? Jedyne co
    udało mi się znaleźć to zestawienie transakcji oraz podgląd szczegółów
    pojedynczej transakcji. Czy wydrukowanie tego podglądu może być uznane
    za potwierdzenie przelewu? (np. dla urzędu skarbowego do odliczenia VAT
    za materiały budowlane)
    Czy w oddziałach wydają takie potwierdzenia? Pozycję w cenniku znalazłem
    (10zł), natomiast googlanie naprowadziło mnie na jakieś dyskusje z
    zeszłego roku w których ludzie narzekali, że w oddziałach też nie chcą
    bądź nie potrafią drukować takich potwierdzeń. Jak to jest teraz?

    Dzięki za pomoc.

    --
    Jacek Midura

  • 2. Data: 2009-11-19 21:55:18
    Temat: Re: Potwierdzenie przelewu z Polbanku
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Midura" <j...@...krakow.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zeszłego roku w których ludzie narzekali, że w oddziałach też nie chcą
    > bądź nie potrafią drukować takich potwierdzeń. Jak to jest teraz?

    nie potrafią, generuje centrala, oni drukują
    polbank tylko karty i konto mocno oszczędzające
    po za tymi wyjątkami unikać ich jak ognia

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 3. Data: 2009-11-20 08:38:46
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Midura" <j...@...krakow.pl> napisał w wiadomości
    > czy da się jakoś wydrukować potwierdzenie przelewu z Polbanku?

    Z listy przelewów po wybraniu konkretnego można go wydrukować.

    Tomek

  • 4. Data: 2009-11-20 22:23:55
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Tomek pisze:
    > Użytkownik "Jacek Midura" <j...@...krakow.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Z listy przelewów po wybraniu konkretnego można go wydrukować.

    No właśnie, teraz dopiero odkryłem "Listę przelewów" - dotąd wiedziałem
    tylko o "Liście transakcji na rachunku" i tam wydruku szczegółów nie ma
    (jedno jest w zakładce "Przelewy i zlecenia" a drugie w zakładce
    "Informacje" - jakby ktoś szukał). Jakaś tęga głowa musiała to tak
    zorganizować.

    Wprawdzie wydruk jest zatytułowany "Przelew na konto krajowe -
    weryfikacja danych" i nie ma na nim danych nadawcy przelewu, ale mam
    zamiar przetestować reakcję US na takie potwierdzenie. Jak nie zapomnę
    to dam znać co wyszło.

    --
    Jacek Midura

  • 5. Data: 2009-11-21 15:18:35
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 20 Lis, 23:23, Jacek Midura <j...@...krakow.pl> wrote:

> [...]
    > weryfikacja danych" i nie ma na nim danych nadawcy przelewu, ale mam
    > zamiar przetestować reakcję US na takie potwierdzenie. Jak nie zapomnę

    Polbank jeśli chodzi o bankowość elektroniczną wyznacza "nowe"
    standardy :)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 6. Data: 2009-11-21 20:27:09
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Jacek Midura pisze:

> [...]
    > (jedno jest w zakładce "Przelewy i zlecenia" a drugie w zakładce
    > "Informacje" - jakby ktoś szukał). Jakaś tęga głowa musiała to tak

    A ja dodam, że na "liście przelewów" przelewy wyszukujemy po... uwaga...
    dacie złożenia zlecenia, a nie po dacie samego przelewu.

    Tzn. jeśli 1.11.2009 zleciłeś przelew przyszły, z datą realizacji
    10.11.2009, to jeśli wyszukasz przelewy z datą 10.11.2009 to... przelewu
    nie znajdziesz. W wyszukiwarkę musisz wpisać 1.11.2009. Zdziwiony? :-)

    Ergo - jeśli chcesz drukować potwierdzenia z listy przelewów, to musisz
    się zaopatrzyć w kajecik i notować.

    Jak to było - po prostu, po ludzku? :-)

    WN

  • 7. Data: 2009-11-22 18:24:52
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Jacek Midura pisze:
    > Cześć,
    >
    > czy da się jakoś wydrukować potwierdzenie przelewu z Polbanku? Jedyne co

    O, już się da, z historii rachunku. Jest generowanie PDFów. :-)

  • 8. Data: 2009-11-22 20:01:42
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Wojciech Nawara pisze:

    > O, już się da, z historii rachunku. Jest generowanie PDFów. :-)

    Po prostu nieprawdopodobne! Więc po to była ta przerwa w działaniu
    systemu wczoraj. Czyli nawet w Polbanku się da "po prostu, po ludzku" :)

    Dzięki że dałeś znać, bo nawet logowałem się dzisiaj ale tego nie
    zauważyłem. Pędzę drukować zanim się rozmyślą :)

    --
    Jacek Midura

  • 9. Data: 2010-03-06 15:31:29
    Od: "dystyngowany" <hathi_13@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Mam takie pytanie - a właściwie dwa
    czy Polbank zabezpiecza takie PDFy za pomocą podpisu elektronicznego? (czy można
    sprawdzić certyfikat po otrzymaniu dokumentu)
    oraz
    czy na przelewie podane są wszystkie dane - a\'propo tego co pisał Jacek
    \"Przelew na konto krajowe - weryfikacja danych\" i nie ma na nim danych nadawcy
    przelewu\"
    to są dane nadawcy i czy z PEŁNYM numerem konta? czy też nie?