  • 1. Data: 2002-07-23 08:42:08
    Temat: Potwierdzenie przelewu
    Od: "feder" <f...@p...onet.pl>

    Czy w Citi, albo w WBK można otrzymać pisemne potwierdzenie wykonania
    przelewu, jeżeli przelew został zlecony przez internet?
    Pzdr
    PF

  • 2. Data: 2002-07-23 08:45:40
    Temat: Re: Potwierdzenie przelewu
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "feder" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy w Citi, albo w WBK można otrzymać pisemne potwierdzenie wykonania
    > przelewu, jeżeli przelew został zlecony przez internet?

    W Citi tak - mozesz sie udac do placowki i poprosic o wydrukowanie
    potwierdzenia zlozenia dyspozycji przelewu. Sa one dodatkowo osteplowane.

    W BZWBK drukowane sa duplikaty przelewow (w ZORBIE - nie osteplowane)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-07-23 08:47:03
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > W BZWBK drukowane sa duplikaty przelewow (w ZORBIE - nie osteplowane)

    poprawka co do BZWBK - tak jest w przypadku tradycyjnych przelewow - jak
    jest przez I-net nie wiem.

    --
    JaKI

  • 4. Data: 2002-07-23 17:52:57
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    feder wrote:
    > Czy w Citi, albo w WBK można otrzymać pisemne potwierdzenie wykonania
    > przelewu, jeżeli przelew został zlecony przez internet?

    W oddziale - od ręki, ze stempelkiem.
    Korespondencyjnie - po 3-4 dniach, bez stempelka. Tylko zamawiaj też
    przez internet. Inaczej zapłacisz prowizję.
    --
    pjo

  • 5. Data: 2002-07-24 15:19:28
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    ZORBIE - nie osteplowane)

    > poprawka co do BZWBK - tak jest w przypadku

    W wersji netowej możesz przecież sam wydrukować
    potwierdzenie przelewu a po stempelek udac sie do
    oddziału

    Sark

  • 6. Data: 2002-07-24 17:15:29
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Sark wrote:
    > W wersji netowej możesz przecież sam wydrukować
    > potwierdzenie przelewu a po stempelek udac sie do
    > oddziału

    I myślisz, że oddział ostempluje? Ja bym nie ostemplował.
    --
    pjo