  • Data: 2002-09-29 22:08:47
    Temat: Re: Poszukujemy przedstawicieli/posrednikow
    Od: "Duncan" <m...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oskarzyles mnie publicznie o oszustwa, a to kwalifikuje sie wprost do
    > prokuratury.
    > Nie zycze sobie, zeby jakis dupek podobny Tobie wyrazal takie opinie na
    moj
    > temat, bo ani nie Znasz mnie, ani mojej propozycji o ktorej pisalem.

    1. NTG - totalnie
    2.
    http://groups.google.com.pl/groups?q=consult%40hoga.
    pl+group:pl.*&hl=pl&lr=&
    ie=UTF-8&inlang=pl&selm=aln6e2%241b%241%40korweta.ta
    sk.gda.pl&rnum=1

    a konkretnie:

    Autor:consult (c...@h...pl)
    Temat:Sprzedam Sp. zoo (ze strata)
    Grupy dyskusyjne:pl.biznes
    Data:2002-09-11 04:31:10 PST

    Duza nadplata VAT do wykorzystania + strata.
    Spolka z 1989 r.
    Brak zaleglosci podatkowych.
    Info na priv
    ---------

    Tak z ciekawowosci. To pisanie o nadplacie VAT + strata - to jest do konca
    legalne??? Nie wiem, a w sumie interesujace to jest.... Czy to na 100% jest
    legalne???