  • Data: 2002-09-29 14:01:28
    Temat: Re: Poszukujemy przedstawicieli/posrednikow
    Od: "Arti" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "consult" <c...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:an703i$8qn$2@korweta.task.gda.pl...
    > Witam,
    > Poszukujemy przedstawicieli/posrednikow na terenie calego kraju.
    > Wymagana wlasna dzialalnosc z biurem(tel, fax, internet), znajomosc z
    > zakresu bankowosci, znajomosc podleglego terenu dzialania.
    > Gwarantujemy wysokie wynagrodzenia oraz dodatkowe gratyfikacje.
    > Informacje na priv.
    >
    > Pozdrawiam
    > PJ

    Prosze o troche wiecej szczegolow niz "....Poszukujemy
    przedstawicieli/posrednikow na terenie calego kraju...." bo jak dla mnie to
    pachnie jakims malo profesjonalnym przedsiewziciem i kims kto moze sie
    okazac typowym "naganiczem".
    Wiec zanim pokusze sie o napisanie na priv maila, prosze na ogolnym cos
    wiecej powiedziec zebym wiedzial i pozostali czy sie oplaca do was pisac
    maila.
    Bo biuro mam, telefon mam, fax tez sie jakis znajdzie, znajomosc terenu
    rowniez i pozostale rzeczy takze..

    Panowie i Panie z Consult....konkrety prosze konkrety na ogolnym, na liscie,
    szczegoly dopiero potem mozna ustalic indywidualnie.

    pozdrawiam
    Arti