  • 11. Data: 2009-02-11 12:42:38
    Temat: Re: dlaczego Zydzi moga spokojnie dymac Polakow..
    Od: "Dieter" <d...@N...gazeta.pl>

    "Warszawa, 30.09.2008 (ISB) - Zadłużenie zagraniczne Polski ogółem wzrosło do
    180,892 mld euro na koniec II kw. 2008 roku z 169,88 mld euro kwartał
    wcześniej, podał Narodowy Bank Polski (NBP)"

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Zadluzenie-zagranicz
    ne-Polski-wzroslo-do-180-
    9-mld-euro-1838524.html

    D.

  • 12. Data: 2009-02-11 13:00:27
    Temat: Pojebani jestescie i to zdrowo
    Od: " ab" <a...@W...gazeta.pl>

    To nie Zyda wina ze jestescie jeden glupszy od drugiego. Jak przyglupy
    wystawialy tylek do Zyda to nie ma sie co dziwic ze im zapakowal.

    Wszyscy opcyjni powinni pojsc z torbami zgodnie z zasada nawarzyles wypij.

    niestety co widac m.in na tej grupie, ciemny plebs znowu kupil. wystarczylo
    napuscic pawalkowa nagonke na banki i juz plebs atakuje zyda "ze oszukal".

    nic nie oszukal.

    dzis byl dobry tekst Zalewskiego na gazeta.pl - uniewaznic fundusze akcyjne,
    kredyty w CHF itd - dziwne ze w tych tematach nie ma zydonagonki.

    w koncu to ze gielda rabnela to sprawka i wielkie oszustwo zydomasonerii - jak
    kazdy wie hossa trwa wiecznie a wig20 powinien teraz stuknac do 10 tysiecy.

    SWIATLY POLAKU BIJ ZYDA OSZUSTA

  • 13. Data: 2009-02-11 13:20:30
    Temat: Re: Pojebani jestescie i to zdrowo
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    ab <a...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    jak
    > kazdy wie hossa trwa wiecznie a wig20 powinien teraz stuknac do 10 tysiecy.

    Nie wiem czemu adresujesz tę wypowiedź do mnie. Zignorowałbym, ale zanadto
    obraźliwa. Czy to aby nie ty jeteś tym "światłym Polakiem"? Swietlejszym od
    innych? Ja nie kwestionuję, że jest to bardzo zdolny naród, a w świecie
    finansów nie ma sobie równych.

    Jeśli chodzi o tekst Zalewskiego to też czytalem i mój komentarz jest taki,
    że proponowane przez niego unieważnienie to sprawiedliwość. Jeśli oni to i
    ja. Tylko, że tu nie chodzi o sprawiedliwość a o politykę, a tu już taka
    propozycja jest naiwna.

  • 14. Data: 2009-02-11 13:25:01
    Od: " ab" <a...@N...gazeta.pl>

    tekst zalewskiego to przede wszystkim ironia. facet cos mysli i wie ze cale to
    gadanie o anulowaniu opcji to jakas parodia.

  • 15. Data: 2009-02-11 13:27:38
    Od: Maciej Zywno <m...@g...pl>

    ab wrote:
> [...]
    > napuscic pawalkowa nagonke na banki i juz plebs atakuje zyda "ze oszukal".

    bla bla bla.. to nie atak na Zydow tylko na podejscie, ktore wlasnie Ty
    prezentujesz(uszy po sobie, bez szemrania przelewamy kase).

    > dzis byl dobry tekst Zalewskiego na gazeta.pl - uniewaznic fundusze akcyjne,
    > kredyty w CHF itd - dziwne ze w tych tematach nie ma zydonagonki.

    Gosc zastosowal nieuczciwy chwyt. Rozszerzyl temat, a nastepnie
    osmieszyl to uogolnienie. Sorry, dales sie nabrac :)

    > SWIATLY POLAKU BIJ ZYDA OSZUSTA

    Nie ma na to szans ;) Predzej sie zagryziemy miedzy soba.

    Pozdrawiam
    MaciejZ

  • 16. Data: 2009-02-11 13:30:20
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    > tekst zalewskiego to przede wszystkim ironia. facet cos mysli i wie ze cale
    > gadanie o anulowaniu opcji to jakas parodia.

    W takim razie nie slyszał wczoraj Tuska. Zupełnie poważnie mówił, że rząd
    zajmie się tym w przyszłym tygodniu. Chyba, że cały ten rząd to parodia.

  • 17. Data: 2009-02-11 13:41:24
    Od: " ab" <a...@N...gazeta.pl>

    Maciej - glownie do ciebie adresowalem moj wpis (patrz temat).

    chcesz mi powiedziec ze ktos kto bral opcje call na euro po np 3.5 ma zostac
    wydymany tylko dlatego ze mial leb na karku a nie byl takim polglowkiem jak ty
    i reszta ?

    nie wiesz jak dzialaja instrumenty finansowe i z jakim ryzykiem SIE TRZEBA
    LICZYC to wypad doic krowy na wsi.

    oszustwem i kradzieza w bialy dzien byloby uniewaznienie opcji - ale to musi
    byc tylko gadanie pod plebs i Macieja, nie wierze ze serio mysla o takim numerze.

  • 18. Data: 2009-02-11 13:49:03
    Temat: Postuluje
    Od: " ab" <a...@N...gazeta.pl>

    o uniewaznienie mojego zakladu na ruletce. zagralem kolor czerwony a
    miedzynarodowy zydomasonerski spisek spowodowal ze wypadl koloru czarny.

    stracilem kase, zostalem przez Zyda oszukany i zadam zwrotu pieniedzy.

    (gdyby wypadl moj kolor to ok - jebac zyda niech straci nie ?)

  • 19. Data: 2009-02-11 13:52:35
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    lo matko, czlowieku, co maja kryteria narodowe do tego ze jeden z drugim dal
    dupy, a teraz chce zeby wszyscy poniesli tego konsekwencje

    ktos prowadzi dzialalnosc NA WLASNY ROZRACHUNEK, oznacza to ze sam podejmuje
    decyzje, sam zbiera owoce, ale tez sam ryzykuje i sam ponosi konsekwencje
    nietrafnych decyzji
    to jest wrecz elementarz, az glupio tlumaczyc tak oczywiste rzeczy

    mialo byc fajnie ale nie wyszlo, normalna rzecz, zdarza sie KAZDEMU,
    kazdemu kto prowadzi wlasny biznes, od malego sklepiku z pietruszka przez
    kiosk ruchu do najwiekszych firm

    nie ma takich którzy nigdy w zyciu nie umoczyli, nigdy nie poniesli jakichs
    strat, to poprostu niemozliwe,
    dzialalnosc wiaze sie z ryzykiem , na rynku zostaja Ci którzy najlepiej
    sobie radza, podejmuja wiecej decyzji dobrych niz zlych

    rozejrzyj sie po swojej okolicy, przy kazdej wiekszej ulicy powstaja sklepy,
    nowe interesy, spora czesc z nich po kilku miesiacach sie zamyka, tak to juz
    bywa - nietrafiony pomysl

    dlaczego Ci ludzie dostaja zadnej pomocy, nikt im nie zwraca za remont
    lokalu, za towar którego nie udalo sie sprzedac, za czynsz który musieli
    zaplacic a nic nie zarobili

    takich niewypalonych interesów w skali calego kraju sa setki tysiecy ,

    czym Ci ludzie sa gorsi od Twoich ulubienców ?

    dlaczego w dodatku oni, posrednio przez swoje podatki maja jeszcze sie
    dokladac do Twoich ?

  • 20. Data: 2009-02-11 14:02:41
    Temat: Re: Postuluje
    Od: "george" <g...@v...pl>

    " ab" <a...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > stracilem kase, zostalem przez Zyda oszukany i zadam zwrotu pieniedzy.
    >
    > (gdyby wypadl moj kolor to ok - jebac zyda niech straci nie ?)

    hue hue...
    a jakbys sie dowiedział że kulka jest metalowa a krupier ma dwa przyciski do
    magnesowania obu kolorów?