  • 1. Data: 2009-02-10 22:57:01
    Temat: Krótki piesze gdzieś? [Do starszych grupowiczów]
    Od: "brutex" <b...@g...pl>

    Witam,
    tak sobie trochę z sentymentu, trochę z refleksji (jak to Wigi były przy
    podobnych poziomach - właściwie to do 1tys jeszcze im brakuje) powspominałem
    komenty futures na Parkiecie i postanowiłem sobie zerknąć tam. Niestety z
    szanownego towarzystwa tam piszących (m.in w tzw. "Weekendowej") czyli
    Krótkiego i Limaka pozostał tylko ten drugi. Często zaglądniecie tam
    stanowiło pewne uatrakcyjnienie sesji zwłaszcza, gdy obrocik nie przekraczał
    200mln na W20 :) Czy może ktoś podpowiedzieć do kiedy pisał Marek Pryzmont
    i co się z nim dzieje (oczywiście w sensie zawodowym)? Czy gdzieś aktualnie
    zajmuje się jeszcze tematem fut i czy pare słówek jeszcze skrobnie na
    jakimś forum lub serwisie? Co prawda troche to był taki folklor "albo
    spadnie, albo wzrośnie" jednak interesująco się go czytało i z lekkim
    uśmiechem co budziło zresztą nie tylko u mnie pewną sympatie.

    Pozdrawiam starych dinozaurów jak i tych młodych, którzy obecnie się hartują
    aby nie być dziećmi hossy ;)

    brutex