    From: "1634Racine" <1...@R...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Postępy faszyzmu...
    Date: Fri, 28 Oct 2011 13:21:39 +0200

    Jarek Andrzejewski in news:ljpka7dfbahuu4f352f27cbucklvjc5sv8@4ax.com
    > tak BTW: czy jest coś takiego jak "środowisko
    > jednakowo-uprawiających-seks"?

    Tak, mysle, że tak. Homoseksualisci (mam na mysli i g, i l), z grubsza rzecz
    biorac, maja przechlapane, moze faceci bardziej nawet z pewnych powodow. To
    jest takie zycie w oblezonej twierdzy, im bardziej oblezona, tym bardziej
    czuje sie _wspolnote_ , że nalezy sie do "jednej grupy". Malo jest oblezona
    twierdza ludzi hetero, w sumie nie maja klopotow wielkich, dlatego zdaje im
    sie, że ludzie homo przesadzają, bo sami hetero czuja sie wolni, bez jakichs
    wiekszych ograniczen. Ale wystarczy np. polskich heterykow przeniesc do
    jakiegos islamskiego, a ortodoksyjnego raju, to zobaczysz, jacy beda nagle
    zjednoczeni i "ześrodowiskowani", buty pogubia w pogoni za zjednoczeniem sie
    "w srodowisko" :)