  • 1. Data: 2003-11-08 22:47:23
    Temat: Pośrednik płatności internetowych (nie mam odpowiedniej karty)
    Od: "umberto" <u...@k...net.pl>

    Witam,
    Czy jest może jakaś firma, która pomaga ludziom chcących coś kupić przez
    internet np. w Niemczech albo USA, ale nieposiadającym odpowiedniej karty
    kredytowej ?

    Wiem, że jest np. firma w której można kupić komputerowe programy
    zagraniczne (nazwa firmy to chyba skulski..coś tam) - jest to taki
    pośrednik.
    Ja chciałbym wykupić usługę internetową w USA, ale mam tylko kartę Maestro,
    dlatego chętnie skorzystałbym z usług takiego pośrednika.

    Pozdrawiam i proszę o informacje.

  • 2. Data: 2003-11-08 23:11:33
    Od: "asd" <d...@o...pl>

    BPHPBK VISA w USD do rach. A vista
    Ale fakt szkoda kombinowania
    Dan

  • 3. Data: 2003-11-09 02:04:54
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "umberto" <u...@k...net.pl> wrote in message
    > Ja chciałbym wykupić usługę internetową w USA, ale mam tylko kartę
    Maestro,
    > dlatego chętnie skorzystałbym z usług takiego pośrednika.

    To załóż konto w mBanku i weź do niego eKartę.
    Jest widziana jako karta kredytowa. Powinno zadziałać, pod warunkiem, że
    firma, u której chcesz coś kupić nie ogranicza się tylko do własnych
    "krajowych" kart kredytowych.

  • 4. Data: 2003-11-09 09:22:58
    Od: "umberto" <u...@k...net.pl>

> [...]
    > Jest widziana jako karta kredytowa. Powinno zadziałać, pod warunkiem, że
    > firma, u której chcesz coś kupić nie ogranicza się tylko do własnych

    Taaak, zakładać kartę do jednego zakupu to naprawdę niezły pomysł...
    Przypomnę, szukam pośrednika.

    Pozdr,

  • 5. Data: 2003-11-09 10:25:33
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "umberto"
    > Taaak, zakładać kartę do jednego zakupu to naprawdę niezły pomysł...
    > Przypomnę, szukam pośrednika.

    Gdyby taki pośrednik istniał, to ktoś na grupie by o nim pewnie napisał
    jakiś czas temu. Wniosek - takiego pośrednika nie ma.
    Zostaje Ci zakup "za pośrednictwem" znajomego z kartą, albo wyrobienie karty
    dla siebie.

  • 6. Data: 2003-11-09 13:46:32
    Od: "RobertW" <i...@S...pl>

    http://cro.skulski.pl/

    obawiam się że możesz mieć kłopot. o jaką usługę ci chodzi? adres www
    zarejestrujesz łatwo za pośrednictwem wielu polskich firm, ale hosting
    czy inne usługi - nie słyszałem o takiej możliwości.
    pozdrawiam
    RW