  • 1. Data: 2002-10-14 16:28:38
    Temat: Posiadacze kart MultiBanku płacą za każdy litr benzyny o 3 grosze mniej!
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Posiadacze kart MultiBanku płacą za każdy litr benzyny o 3 grosze
    mniej!
    Przez 2 tygodnie, od 14 do 27 października 2002 wszystkie osoby
    płacące kartami Visa MultiBanku za paliwo w sieci automatycznych stacji
    paliw Neste A24 na terenie całej Polski otrzymają 3 grosze rabatu na każdym
    litrze!!!

    Ponieważ stacje Neste A24 są w pełni samoobsługowe, transakcje zakupu
    paliwa na tych stacjach weryfikowane są kodem PIN. Przy zakupie posiadacz
    karty podaje maksymalna kwotę, za jaka chce zatankować, jeśli jednak mniej
    paliwa zmieści mu się do baku, to MultiKonto zostanie obciążone tylko kwotą
    należną za zatankowane paliwo (nawet jeśli wstępnie podana kwota była
    wyższa).

    --

    JaKi

  • 2. Data: 2002-10-14 16:28:57
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

> [...]
    > paliw Neste A24 na terenie całej Polski otrzymają 3 grosze rabatu na każdym

    A czy przypadkiem nie jest tak, ze w tych dniach zakup jakokolwiek karta
    daje te 3% zniki? Bo jakos nie wiem w jaki sposob dystrybutor ma wykryc
    z jakiego banku jest karta...

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 3. Data: 2002-10-14 16:39:50
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > A czy przypadkiem nie jest tak, ze w tych dniach zakup jakokolwiek karta
    > daje te 3% zniki? Bo jakos nie wiem w jaki sposob dystrybutor ma wykryc
    > z jakiego banku jest karta...

    TYLKO VISA jest taniej ;-)

  • 4. Data: 2002-10-14 16:47:40
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > TYLKO VISA jest taniej ;-)

    No tak... TYLKO :-)))

    BTW sie walnalem - nie 3% tylko 3gr oczywiscie :-)

    3% to by bylo 9-12 gr

  • 5. Data: 2002-10-14 16:57:26
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > No tak... TYLKO :-)))

    Kurcze zabrzmialo, to jak wypowiedz niusyxxx :P

    > BTW sie walnalem - nie 3% tylko 3gr oczywiscie :-)

    Dokladnie. Slyszalem reklame Neste24 w RMF FM ;-)

  • 6. Data: 2002-10-14 17:08:46
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Dnia 02-10-14 18:28, Użytkownik JaKi napisał:
> [...]
    > paliw Neste A24 na terenie całej Polski otrzymają 3 grosze rabatu na każdym

    I znowu promocja... i znowu mam problem:
    czy pojechać na Nestle, kupić benzynę za 3,32 zł/l - 3gr = 3,29 zł/l
    (płacąc VISĄ mBanku) czy też pojechać na stację JET (nawet trochę
    bliżej) i kupić po 3,15 zł/l płacąc gotówką (chyba VISĄ też można)

    ot promocja, ot nowy kłopot

    andy

  • 7. Data: 2002-10-14 21:00:41
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    "Andrzej Kłos" <a...@w...pl> wrote in message

    > ot promocja, ot nowy kłopot

    moze bedziesz mial Janki po drodze i tam zatankujesz na Neste24 za 3,07 -
    3gr czyli po 3,04 :)

    -adrian

  • 8. Data: 2002-10-14 21:03:57
    Od: "radmar" <k...@i...pl>

    a w Szczecinie na Neste jest po 3,05-3gr = 3,02 ;-)

  • 9. Data: 2002-10-14 21:23:29
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Dnia 02-10-14 23:03, Użytkownik radmar napisał:
    > a w Szczecinie na Neste jest po 3,05-3gr = 3,02 ;-)

    No to rozumiem, grzeje do Janek, biorę max. 42 l po 3,04, szybko jadę do
    Szczecina (może nie szybko ale ekonomicznie 90km/h, 6,3l/100), tankuję
    na maxa po 3,02, reszta do kanistrów - też po 3,02 i abarot. Kto pomoże
    mi wyliczyć ile muszę wziąć do kanistrów żeby być do przodu chociaż o 10
    zł (no to jest minimum, za mniej nie wstaje z wyra), a i jeszcze
    ograniczenie - nie wezmę na budę więcej niż 410 kg.

    andy - fan promomocji

  • 10. Data: 2002-10-14 22:54:29
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > płacące kartami Visa MultiBanku za paliwo w sieci automatycznych stacji
    > paliw Neste A24 na terenie całej Polski otrzymają 3 grosze rabatu na

    Oki, dajcie tylko tę kartę do Aquariusa, bo czuję się dyskryminowany ;-).

    BaLab