  • 1. Data: 2006-08-15 15:33:08
    Temat: Porada z 2 KK zrobic 1 KK...
    Od: "Slawek Chudy" <u...@g...pl>

    Witam i dziekuje z gory za rady i sugestie :) oto mam 2 KK z malymi limitami -
    Bursztynowa BPH-1200zl limit i Ideal Fortisu 1000zl limit, mam je od 6miesiecy
    - historia na nich jest nienaganna(w BIk takze) :) obroty miesieczne lacznie
    okolo 1000zl- mam dylemat do czego startowac i jak najprosciej miec z nich 1KK
    z limitem 2000-2000zl ? Bo bez sensu bym w lutym placil lacznie 75zl za ich
    uzywanie :/ i tak zostane przy jednej :] moze byc nawet innego banku-warunki
    by wydali mi ja wylacznie na podstawie historii z tych 2 i musi byc wypukla bo
    robie platnosci przez internet. Odpadaja banki co beda wolac zaswiadczen o
    dochodach - wykazuje minimalne a w realu mam wieksze ;) Czy mam jakies
    sensowne wyjscie ? Bo wkurza mnie jak karta nie moge zakupow na np 1300zl
    zrobic :/ Raz jeszcze dziekuje za dobre rady .

  • 2. Data: 2006-08-15 15:57:29
    Temat: Re: Porada z 2 KK zrobic 1 KK...
    Od: "Slawek Chudy" <u...@g...pl>

    Jedno w karcie Idealnej Fortisu mnie troche denerwuje :/ zostala wydana na 2
    lata a juz po 1/4 tego okresu wyglada fatalnie - tak jakby to byla tandetana
    zabawka dla dzieci - wszystkie srebrne wypukle napisy sie starly !!! I wyglada
    Ona koszmarnie :(

  • 3. Data: 2006-08-15 16:00:02
    Od: "August" <n...@p...pl>

    Użytkownik "Slawek Chudy" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lacznie
    > okolo 1000zl- mam dylemat do czego startowac i jak najprosciej miec z nich
    [...]
    Odpadaja banki co beda wolac zaswiadczen o
    > dochodach
    [...]

    Raiffeisen - limit obecny +30% , wymagane tylko:
    oryginał wyciągu z poprzedniej KK + dowód osobisty + zgoda na marketing
    Nie musisz mieć uregulowanego wojska.

    Nie spełnia to warunku pożadanego limitu, ale może po pół roku da się
    podwyższyć.
    --
    S pozdravem,
    August

  • 4. Data: 2006-08-15 16:20:28
    Od: "Slawek Adamczyk" <u...@g...pl>

    Stosunek do wojska mam uregulowany :) a czy Rainfaissen nie przejmie 2 kart ?
    Oczywiscie wtedy rezygnuje z starych.

  • 5. Data: 2006-08-15 18:08:43
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Slawek Chudy napisał(a):

> [...]
    > sensowne wyjscie ? Bo wkurza mnie jak karta nie moge zakupow na np 1300zl
    > zrobic :/ Raz jeszcze dziekuje za dobre rady .

    Uderz do ING Bank Śląski. Bez problemu zamienisz to u nich na jedną kartę z
    sumą limitów z BPH

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 6. Data: 2006-08-15 18:20:41
    Od: "skorz" <brak>

    Użytkownik "Slawek Adamczyk" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Stosunek do wojska mam uregulowany :) a czy Rainfaissen nie przejmie 2
    > kart ?

    W Raiffeisenie można sumować karty, ale...
    Limit na każdej z sumowanej kart musi być minimum na poziomie 1 200 zł, więc
    tej z limitem 1 000 nie przeniesiesz.

    > Oczywiscie wtedy rezygnuje z starych.

    Raiffeisen nie wymaga żadnego zaświadczenia o zamknięciu przenoszonych kart.

    Sprawdź ewentualnie ING - ja aktualnie do posiadanej już tam karty podłączam
    limit z drugiej karty (1 000 zł), więc może da się też przenieść tam dwie
    karty i je zsumować.

    pzdrwm
    skorz

  • 7. Data: 2006-08-15 19:58:56
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <n...@p...pl> napisal(a):
    > Raiffeisen - limit obecny +30% , wymagane tylko:
    > oryginał wyciągu z poprzedniej KK + dowód osobisty + zgoda na marketing
    > Nie musisz mieć uregulowanego wojska.

    A jak tam z podglądem i obsługą tego przez Internet? I czy autoryzacja
    jest pinem, czy podpisem? Bo jeśli to rzeczywiście tak różowo wygląda
    (dowód, wyciąg i brak konieczności zamykania poprzedniej karty), to
    bym sobie bardzo chętnie wyrobił zapasowego MC, bo ostatnio się
    odbiłem od kilku miejsc, gdzie było MC only :)
    --
    Samotnik

  • 8. Data: 2006-08-15 20:25:57
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> napisał(a):

    > A jak tam z podglądem
    jest przez internet
    i obsługą tego przez Internet? I czy autoryzacja
    > jest pinem, czy podpisem?
    uzywam od 3 m-cy, jak do tej pory zawsze podpis
> [...]
    > bym sobie bardzo chętnie wyrobił zapasowego MC, bo ostatnio się
    > odbiłem od kilku miejsc, gdzie było MC only :)
    minusy:
    -transakcje obciążeniowe widać w internecie po kilku dniach, trzeba pilnować,
    żeby nie przekroczyć limitu
    -jak do tej pory na 3 okresy rozliczeniowe 2 razy do nich dzwoniłem, żeby
    raczyli w serwisie internetowym pokazać prawidłowe informacje na temat kwoty
    do zapłaty, kwoty minimalnej spłaty i terminu,po zakończeniu okresu
    rozliczeniowego i dacie generowania wyciągu w ichniejszym serwisie
    internetowym (podgląd karty ) były informacje z poprzedniego okresu
    rozliczeniowego.

    pozdrawiam

    Marcin

  • 9. Data: 2006-08-17 13:15:04
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <s...@W...samotnik.art.pl> napisal(a):

> [...]
    > bym sobie bardzo chętnie wyrobił zapasowego MC, bo ostatnio się
    > odbiłem od kilku miejsc, gdzie było MC only :)

    No dobra, sprawdziłem, daje radę. Dowód, wyciąg, wypełnienie wniosku i
    mimo nieuregulowanego stosunku oraz zadeklarowania dochodów brutto
    poniżej limitu karty 'pierwotnej' ;) otrzymałem MC z limitem +30%,
    decyzja dnia następnego. Miły kontrast z MC, gdzie mi się namyślali
    nad wydaniem VC przez dwa miesiące z okładem :)
    --
    Samotnik

  • 10. Data: 2006-08-17 21:27:40
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Slawek Chudy <u...@g...pl> napisał(a):

    > Witam i dziekuje z gory za rady i sugestie :)

    [...]
    A moze z innej mańki...
    Po 6 miesiącach niektóre banki przewidują możliwość podniesienia limitu na
    karcie "za dobre sprawowanie", bez dodatkowych kwitów. Nie wiem jak z BPH,
    ale z kart w których skorzystałem z takiej opcji, miał to Lukas i BZWBK i mi
    podnieśli limit bez szczypania się. Jeśli BPH ma taką opcję, złóż wniosek o
    podwyższenie limitu na podstawie dobrej historii rachunku. Jeśli Ci
    podniosą, to jesteś w domu, bo albo zostaniesz w BPH rezygnując z Fortis,
    albo przed upływem roku roku złóż wniosek o wydanie karty na podstawie
    wyciągów w innym banku, ale będziesz juz miał lepsze warunki wejściowe i być
    może urwiesz następne parę groszy limitu w promocji jako nowy klient.

    Miłego dnia
    Tomek