  • 1. Data: 2003-09-02 20:12:47
    Temat: Ponad 500 milionów złotych zdeponowanych w Volkswagen Bank direct
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    W pierwszym tygodniu września wartość depozytów ulokowanych w Volkswagen
    Bank direct przekroczyła sumę 500 milionów PLN.
    Calosc:
    http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3143

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-09-02 20:43:24
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Tue, 2 Sep 2003 22:12:47 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> napisał:

    > W pierwszym tygodniu września wartość depozytów ulokowanych w Volkswagen
    > Bank direct przekroczyła sumę 500 milionów PLN.

    No popatrz Pan - wystarczyly trzy miesiace bezplatnego e-konta :-)

    Czy jest jakis bank, ktory chce nadal podwyzszac oplaty za operacje
    bankowe?
    ;-)

    M.

  • 3. Data: 2003-09-02 20:51:55
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek"
    > No popatrz Pan - wystarczyly trzy miesiace bezplatnego e-konta :-)

    e-direct owszem, pożyteczne, ale przy rosnącej różnicy oprocentowania eMax
    do Plus Konta - nie w tym widziałbym powód.
    Myślę że ludzie którzy do tej pory przenosili pieniądze z marmurów do mBanku
    znaleźli nowe miejsce.

    Bogdan B.

  • 4. Data: 2003-09-02 21:25:53
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Bogdan B. wrote:
> [...]
    > eMax do Plus Konta - nie w tym widziałbym powód.
    > Myślę że ludzie którzy do tej pory przenosili pieniądze z marmurów do

    VBd to w sumie obecnie zupelnie inna para kaloszy niz Inteligo czy mBank.
    Sam VB mogl zdobywac kase na kredyty tylko z kapotalu wlasnego badz z
    pozyczek miedzybankowych (bo nie prowadzil akcji zbierania depozytow) - a
    teraz moze spokojnie dac fajny procent - bo ma mniej wiecej "zalatwiona"
    akcje kredytwa, malo zlych kredytow (bo zawsze jest cesja z ubezpieczenia
    gdyby co), wiec idzie raczej na jakosc klienta niz jego ilosc. Zupelnie
    inaczej taki mBank - ktory powstal poczatkowo po to by byc zrodlem taniego
    pieniadza dla BRE, a potem jakby sila rozpedu stal sie bankiem z pelna
    oferta.
    Ciekawa jest teraz pozycja Inteligo - o ile wczesniej za BGB Polska, mozna
    bylo mowic o strategii, to teraz...
    Nie jest zrodlem taniego pieniadza (bo PKO BP jest tradycyjnym dostawca kasy
    na rynek miedzybankowy), ani za bardzo nie dziala jako dodatkowy kanal
    sprzedazy produktow detalisty. W tym momencie to chyba tylko oferta kolosa
    dla mlodych i dynamicznych, ktorzy w zyciu nie poszliby do PKO BP. Tyle, ze
    jak na razie wyglada na przechowalnie takich klientow - bo o ofercie
    kredytowej czy nowych produktach jakos niestety cicho. Podobnie z
    zapowiadanym polaczeniem ePKO. W sumie szkoda, bo jakby nie patrzec system
    Inteligo jest jednym z najlpeszych na rynku, zeby nie mowic o ich infolinii.
    Jakos wladze PKO BP dziwnie kombinuja. Co za problem dac wybranym klientom
    karty kredytowe (zwlaszcza tym, ktorzy przelewja pensje), czy udostepnic
    kredyt odnawialny? Nie wiem - moze wydaje im sie, ze za duzo zachodu z tym i
    wiecej kloptow niz potencjalnych zyskow? No ale nie oszukujmy sie -
    stworzenie w takiej wielkosci banku od podstaw systemu oferujacego podobna
    funkcjonalnosc, a co najwazniejsze z zachowaniem takiej, wysokiej jakosci
    obslugi raczej jest niewykonalne w ciagu 1-1,5 roku. Chyba, ze tam w cuda
    wierza ;) Chociaz - przez ten czas VBd raczej nie dorobi sie nowego systemu,
    mBank raczej bedzie rozwijal sie produktowo (jakas gielda, pewnie wiecej
    ubezpieczen jak zaczeli z mPodroznikiem), a Inteligo dalej bedzie mial
    lepszy system + dobra obsluge.W kazdym razie - jesli rok po przejeciu przez
    PKO BP nie bedzie nic nowego (czyli na przyklad KK) - to znaczy, ze pozniej
    tez juz nie i trzeba bedzie czekac ze dwa lata na nowa oferte ePKO czy jak
    to nazwa.