  • 1. Data: 2002-10-14 12:18:59
    Temat: Pomysly Lokasa...
    Od: "Robert1" <p...@c...cz>

    Ciekawostka:

    Bierzemy kredyt (np. na jakis zakup ratalny) w Lukasie. Przychodzi dzien
    splaty. I tu najlepsze - bezplatnie mozemy wplacic rate w Lukasie tylko do
    godziny 10.00! Od godziny 10.00 pobierana jest oplata 5 zl.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 2. Data: 2002-10-14 12:54:57
    Temat: Re: Pomysly Lokasa...
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Mon, 14 Oct 2002 14:18:59 +0200, "Robert1" <p...@c...cz>
    wrote:

> [...]
    >splaty. I tu najlepsze - bezplatnie mozemy wplacic rate w Lukasie tylko do
    >godziny 10.00! Od godziny 10.00 pobierana jest oplata 5 zl.

    A to już dawno.
    Dzieki temu My - czyli ludzie z p.b.b nie musimy stać w kolejkach
    chcąc się napić kawy w L.B.
    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
    > Bierzemy kredyt (np. na jakis zakup ratalny) w Lukasie. Przychodzi dzien
    > splaty. I tu najlepsze - bezplatnie mozemy wplacic rate w Lukasie tylko do
    > godziny 10.00! Od godziny 10.00 pobierana jest oplata 5 zl.

    Wlasnie kolejki w oddzialach to byl powod dlaczego zrezygnowalem u nich z
    RORu. Dzieki Bogu KK Lukasa mozna splacac przelewem z mBanku :-)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2002-10-14 14:13:50
    Od: "marek" <m...@w...pl>

    akurat jeśli chodzi o 5 zł prowizji od raty Lukasa, to jest jeden z ich
    lepszych pomysłów:)
    Po za tym zakup ratalny to LUKAS S.A., a nie LUKAS Bank i ja jako klient
    Banku musiałem stać w kolejkach bo klienci "obcy" (czyt. Lukasa) spłacali
    raty
    pozdrawiam
    Marek

  • 5. Data: 2002-10-15 15:36:22
    Od: Ltd <L...@L...co.uk>

    Dnia 2002-10-14 14:18, Użytkownik Robert1 napisał:
> [...]
    > splaty. I tu najlepsze - bezplatnie mozemy wplacic rate w Lukasie tylko do
    > godziny 10.00! Od godziny 10.00 pobierana jest oplata 5 zl.

    To akurat jest ok, natomiast pobieranie prowizji przy wypłatach, w
    obcych bankomatach (czyt. euronetach) to istne zdzierstwo, biorac pod
    uwagę fakt, że ilość bezprowizyjnych bankomatów można policzyć na
    palcach (w Krakowie 1 mln mieszkańców z studentami licząc i tylko 8).
    Mogliby przynajmniej nie pobierać w tych oddziałach, w których nie mają
    bankomatów (nie stać ich???).

    Ltd

  • 6. Data: 2002-10-15 20:36:24
    Od: KLoSS <N...@a...com.pl>

    wto, 15 paź 2002 o 17:36 GMT Ltd napisał(a):

> [...]
    > palcach (w Krakowie 1 mln mieszkańców z studentami licząc i tylko 8).
    > Mogliby przynajmniej nie pobierać w tych oddziałach, w których nie mają

    No faktycznie bieda, ja w Poznaniu doliczyłem się 47 :-)

    Pozdrawiam
    KLoSS
    --
    [ KLoSS - Andrzej Koszarek - Poznań - 30 ]
    Jak mądrze zadawać pytania: http://rtfm.bsdzine.org/rtfm/ ]

  • 7. Data: 2002-10-16 00:23:13
    Od: "Robert1" <p...@c...cz>

    No dla mnie nie jest ok... Skoro biore kredyt w firmie X ktora powiedzmy
    jest mocno powiazana z bankiem X to mam nadzieje, ze przychodzac do banku X
    nie zaplace prowizji... no ale coz... Jedynie te godziny mnie rozlozyly...
    Bo w sumie dla kogo to? Osoba normalnie pracujaca o 7.00 jest juz w pracy
    wiec i tak nie zaplaci - a reczej zaplaci prowizje... Chyba ze chodzi o
    emerytow i rencistow - ktorzy sobie raniutko wstana i pobiegna do banku
    zaplacic bez prowizji (tym samym nie robia tloku "normalnym" klientom)...

    Hmmmm.... Czyzby juz Lukas pobieral prowizje za wyplaty w Euronetach? Z tego
    co pamietam jak kiedys mialem tam konto to wszystkie Euronety byly
    bezprowizyjne...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 8. Data: 2002-10-16 05:25:33
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 16 Oct 2002 02:23:13 +0200, "Robert1" <p...@c...cz>
    wrote:
> [...]
    >emerytow i rencistow - ktorzy sobie raniutko wstana i pobiegna do banku
    >zaplacic bez prowizji (tym samym nie robia tloku "normalnym" klientom)...

    Zaloz sobie darmowe ekonto w Lukasie i bedziesz mial spoko - wplata za
    friko i przelew.
    A klienci, ktorzy nie sa w stanie nauczyc sie wykorzystywac przelewow
    niech placa, albo stoja w takich godzinach.
    Teraz przynajmniej klient banku bedzie mial szanse cos w odziale
    zalatwic w ciagu kilku minut a nie godzin.

    >Hmmmm.... Czyzby juz Lukas pobieral prowizje za wyplaty w Euronetach? Z tego
    >co pamietam jak kiedys mialem tam konto to wszystkie Euronety byly
    >bezprowizyjne...

    Zawsze Euronety inne niz te przy oddzialach Lukasa byly traktowane
    jako obce.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 9. Data: 2002-10-16 05:34:19
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aoibi1$at2$1@shilo.silesia.pik-net.pl, Robert1 wrote:

    > Hmmmm.... Czyzby juz Lukas pobieral prowizje za wyplaty w Euronetach?
    > Z tego co pamietam jak kiedys mialem tam konto to wszystkie Euronety
    > byly bezprowizyjne...

    źle pamiętasz: jeśli chodzi o Euronety, to tylko te przy ich oddziałach

  • 10. Data: 2002-10-16 05:35:21
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:slrn.pl.aqov2q.3jt.NoSpam.Klossik@alchemy.no-ip
    .org, KLoSS
    wrote:

    > No faktycznie bieda, ja w Poznaniu doliczyłem się 47 :-)

    Poznań jest wyjątkowo bogato nasycony bankomatami BZWBK, gdzie indziej tak
    nie jest.