  • Data: 2002-10-18 18:13:59
    Temat: Re: Pomylki w BZWBK (zbieram wszelkie informacje ...)
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    z niewyjasnionych i niepoprawionych do dzis bledow BZWBK24 mogę podrzucic
    jeden:
    - przy wyswietlaniu na pierwszym ekranie salda karty kredytowej jest data
    w domysle jest to data ostatniej operacji ale - UWAGA - jesli ostatnia byla
    operacja karta dodatkową to data nie jest zmieniana.
    Saldo owszem - zmienia sie, ale data nie !!! Czy to ma sens?

    A ja kiedys patrzylem tylko na data ostatniej operacji i jak widzialem ze
    jest ona stara to nawet nie rozwijalem historii operacji zeby zobaczyc co
    sie pokazalo nowego. Teraz wiem ze data jest do kitu - i od paru lat nikt
    tego nie umie poprawic!
    *** blad ***