  • 1. Data: 2004-02-27 01:39:46
    Temat: Pomoż/jeśli możesz/
    Od: "wolly" <w...@p...onet.pl>

    Były bezdomny zaczynający samodzielne życie i godny byt, poszukuje
    instytucji lub osób które, mogłyby przekazać mi nieodpłatnie komputer
    w dowolnej konfiguracji.Jest on mi niezbędny do pracy zdalnej.Mam
    podpisane umowy o pracę ale, na razie nie dysponuje środkami na jego
    zakup .Istniej możliwość tymczasowo nieokreślonej formy rewanżu.
    Będę bardzo zoobowiązany.Moje dane osobowe podam w przypadku
    ewentualnego kontaktu e-mailowego.

    w...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2004-02-27 08:06:51
    Temat: Re: Pomoż/jeśli możesz/
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    a ja gupi myslalem, ze wczorajszy post o zbieraniu kompow na jakas pomoc
    dla dzieci ubogich byl rzetelny i prawdziwy...taaaaaaaaaaaaa

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2004-02-27 11:53:13
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    chcesz podzielic los Iwony od kotów?
    chyba "limoneczka" jej bylo...

    ;)))

  • 4. Data: 2004-03-02 01:26:03
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    GideoN napisał:
    > a ja gupi myslalem, ze wczorajszy post o zbieraniu kompow na jakas pomoc
    > dla dzieci ubogich byl rzetelny i prawdziwy...taaaaaaaaaaaaa

    Czyżby wolly5 vel. Czarek alias keracz stracił posadę i już nie
    współpracuje ze <cytuję> Stowarzyszeniem którego, zadaniem jest także
    pomoc prawna osobom fizycznym i podmiotom gospodarczym które,ze względów
    finansowych, nie mogą dochodzić swych praw? </cytuję>

    Kłamczuszek z niego...