  • Data: 2019-10-17 18:33:27
    Temat: Re: Pomór na oddziały...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 17 października 2019 16:40:48 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:

> [...]
    santandera, który się skarżył, że zgubili KK dla żony - i co im zrobisz?

    > Właśnie mi przypomniałeś, że jakiś czas temu z konta zniknęła kwota za
    > wznowienie karty, a karty jeszcze nie ma. Stara ważna do października.

    Hmm, do czego to się usenet nie przydaje...
    Jak do końca października ważna, to rzeczywiście powinna już dojść - choć to z teorii
    piszę, bo dopiero od 2 lat coś tam z nimi mam - więc z bezpłatną KK jeszcze na 2 lata
    spokój (a za jakieś 1,5 trzeba zacząć zabawy z wypowiedzeniem - na pewno dodatkowej,
    a z główną się zobaczy, jak wtedy będzie sytuacja z innymi KK - ale 15zł płacić
    raczej nie mam zamiaru).

    Ale ZTCP zwykle odnawiane karty przychodzą najpóźniej w miesiącu poprzedzającym
    ostatni miesiąc ważności starej.

    Póki co odnawiana karta zginęła mi raz, z mBąka, zauważyłem po kilku miesiącach
    (karta leży w szafie) - bank nie zauważył...
    Tak samo wciąż nie zauważył, że moja naklejka jest ważna do końca września - i wciąż
    widnieje jako aktywna.
    I tak samo nie przeterminował się wniosek o kredytówkę...
    Zastanawiam się, ile jeszcze poczekać ;>

    A co to za karta z santandera?
    KK mc world przysyłali poleconym - i właśnie taki polecony do żony zginął - ale
    podobno ludzie się wkurzali na taki "prestiż i ułatwienie", bo musieli łazić na
    pocztę i mieli zmienić na list zwykły.
    KK platinum przysyłają kurierem.