  • Data: 2019-10-17 20:50:28
    Temat: Re: Pomór na oddziały...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uuu, to i za odnowienie debetowej mają opłatę?
    Czegoś takiego jeszcze nie widziałem.
    Choć i opłata za odnowienie kredytówki była zaskoczeniem - ale skoro darmowa na min.
    4 lata to i tak warto było.
    Doczytaj, czy trzeba mieć kartę - bo po co się męczyć?
    Ew. jak jest wymóg, by wciąż była choć jedna, to - np. rok przed upływem ważności -
    można zamówić dla drugiego właściciela, a obecną zastrzec ;)
    Chyba że jest opłata za zastrzeżenie - takie ciekawostki też widziałem (ew. trzeba
    kłamać, że się "zgubiło", bo za "rezygnację" jest opłata - a lepiej nie kłamać, że
    "ukradli") - albo za wydanje nowej (taka jak za odnowienie).