  • Data: 2019-10-17 12:23:39
    Temat: Re: Pomór na oddziały...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-10-10 o 12:50, Michał Jankowski pisze:

    >Obstawiam, że oddziały były potrzebne w czasach, kiedy banki były na

    Oddzialy po prostu byly. Tzn te "stare banki" oddzialy mialy.
    No i przed era internetu byly potrzebne.
    Nie kazdy ma internet, komuputer, smartfon ..

    >etapie masowego łapania nowych klientów. Oddziały były potrzebne do
    >zakładania kont ludziom, którzy nie mieli jeszcze w ogóle konta w
    >banku i potem takim, którzy mieli w innym banku, ale dlaczego nie
    >mieliby mieć też w tym banku. Oddziały fizyczne uwiarygodniały bank -
    >dla części ludzi założenie konta poprzez kuriera było nie do
    >przejścia mentalnie.

    Byc moze, mbank jakos zlapal sporo klientow bez oddzialow.
    Ale szybko sie okazalo, ze oddzialy sa przydatne.

    >Teraz już każdy, kto tylko chce/może mieć konto, to je ma, jak nie w
    >jednym, to w kilku bankach. Dla młodszych ludzi założenie konta
    >korespondencyjnie nie jest taką barierą. Oddziały tracą rację bytu.

    Nadal sie przydaja np do kredytu. Szczegolnie, jak klient chce szybko.

    J.