  • Data: 2019-10-17 12:11:12
    Temat: Re: Pomór na oddziały...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 17 października 2019 10:37:41 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > Założenie przez pocztę (mBank lata temu) - nie ma problemu, ale:

    O, to były piękne czasy młodości, dlatego to dobrze wspominasz.
    Teraz byś tak też zrobił?

    > - kurier zawsze się śpieszy,
    > - ja go rozumiem,

    > Nie da się tego pogodzić z moją mentalnością - nigdy nie robić nikomu (w
    > tym przypadku kurierowi) pod górkę.

    Hmm, ale nie robić nikomu pod górkę złośliwie - czy też rezygnować z czegoś, bo ktoś
    cwaniaczy?
    Pomijając to, że banki oszczędzają na kurierach jak mogą - jeszcze jakiś czas byli to
    "kurierzy premium" - nie spóźniali się, mieli czas, znali się na robocie i jakoś tak
    wyglądali, że nie bałem się im dowodu pokazywać ani powierzać podpisanej umowy - a
    teraz są z łapanki - ostatnio z umową z banku przyjechał taki, co miał kłopoty ze
    zrozumieniem słowa "luty" (nie mówiąc już o takich , co po prostu przywożą paczki -
    tutaj "pracuja sia czy nie pracuja sia", jak nie otworzysz w 5 sekund, to standard -
    a już lata temu w o wiele bardziej lightowej sytuacji naiwnie sądziłem, że gorzej być
    nie może) - to trzeba się po prostu dowiedzieć, za jakie obowiązki ma firma wysyłkowa
    - a tym samym kurier - zapłacone - i się nie stresować (tzn. albo spokojnie z tego,
    co jest zapłacone, skorzystać, albo nie korzystać w ogóle - ale racjonalnie, a nie
    utwierdzając cwaniactwo).