    From: "Glenn" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polecenie zaplaty z banku do banku...
    Date: Mon, 17 Nov 2003 14:33:01 +0100

    > Witam.
    > Ktos to ostatnio na grupie opisywal ze zrobil /choc nie do konca
    > dziala/ polecenie zaplaty z 1-go banku do 2-go.
    > Jakos zupelnie nie moge tego postu odnalezc, w zwiazku z tym mam pyt.
    > Chcialbym zrobil polecenie tak zeby VWBank sciagal jakas naleznosc z
    > PKOBP.
    > Jak to wykonac? Co i jak do kogo przeslac? W przypadku rachunkow to
    > jest proste, bo np. operateo tel. kom. sam to zalatwia, a w tym przyp.
    > nie wiem co wypelnic? :) Czy to polecenie moze byc na rozna sume co
    > miesiac??

    Pobierasz ze strony VW druk zgody na obciazanie rachunku (2 egzemplarze -
    powinno to byc w centrum formularzy). Wypelniasz i wysylasz do VW. VW wysyla
    co trzeba do PKO BP. VW czeka na potwierdzenie zwrotne z PKO BP, ze PZ
    zostalo zaakceptowane. Jako, ze Inteligo takiego potwierdzenia za cholere
    nie chce do VW przeslac (a Inteligo to tez PKO BP wiec zwyczaje moga byc
    podobne) przy uruchamianiu konkretnej platnosci PZ w VW (tylko
    telefonicznie) nie zwracasz uwagi na biadolenie Vlinka/Vlinki tylko
    stanowczo domagasz sie uruchomienia platnosci ;-)))) Powinno dzialac ;-)

    > A o co mi chodzi? Chodzi mi o oszczednosc 1pln miesiecznie za stale
    > zlecenie /z PKOBP/. :-)

    Cel jest szczytny ;-)

    --
    Pozdrowienia,