  • 11. Data: 2002-06-21 12:00:50
    Temat: Re: Polecenie zapłaty w Inteligo
    Od: <m...@p...onet.pl>

    No co, Wy? Nie szukajcie daleko...
    Tam w TOiPie jest tylko opłata roczna za token 36 PLN, wydanie nowego tokena w
    miejsce starego - 100 PLN, zastrzeżenie tokena - 10 PLN, przelew do ZUS za
    pośrednictwem teleoperatora - 5 PLN, potwierdzenie pisemne transakcji - 2,5 PLN.
    Cała reszta za darmo (prowadzenie, miesięczny wyciąg, bezpłatna obsługa
    telefoniczna).

    Ta nazwa już się pojawiła...

  • 12. Data: 2002-06-21 12:06:11
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > No co, Wy? Nie szukajcie daleko...
    Do BPH akurat mam całkiem blisko - konto, bankomat...

    Widzę, że to konkurs, a jaka jest nagroda?

    VB?

    Jacek

  • 13. Data: 2002-06-21 12:07:26
    Od: g...@w...SPAM-PRECZ.pl (Paweł Grajewski)

    On 21 Jun 2002 13:00:47 +0200, <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Pewien bank przy otwieraniu rachunku podesłał mi coś takiego:
    >
    > Jeżeli chcesz regularnie dokonywać wpłat na swój rachunek w naszym banku, ale
    > nie masz czasu, albo ochoty zajmować się przelewami, możemy zrobić to za Ciebie.
    > Wystarczy, że skorzystasz z PZ, a my będziemy samodzielnie pobierać określoną
    > kwotę z Twojego ROR lub rachunku bieżącego i lokować ją na Twoim rachunku w
    > naszym banku.

    A czy w takim przypadku ów bank (odpowiednik wierzyciela przecież)
    nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów z tytułu obsługi PZ?

    0

    --
    Pozdrowienia.
    *-[ Paweł Grajewski ]------[ g...@w...pl ]--*

  • 14. Data: 2002-06-21 22:34:24
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    > Czy możliwa jest opcja POLECENIE ZAPłATY w koncie Inteligo? Jeśli tak, ile
    > kosztuje jego realizacja?
    >
    > Jeśli za darmo, to chyba jest pewna możliwość wyciągnięcia bez prowizji
    swojej
    > kasy ... przy pomocy PZ ...

    Za darmo to jest jeżeli masz konto w Inteligo i ty występujesz jako dłużnik.
    Wtedy bank wierzyciela załatwia resztę i wierzyciel ponosi odpowiednie
    koszta za każdą transakcją.
    Teoretycznie w twoim przypadku ty będziesz dłużnikiem (Inteligo) i
    równocześnie wierzycielem (VB), dlatego jako wierzyciel poniesiesz opłaty,
    jeżeli wogóle jest to możliwe w przypadku osób fizycznych.

    W praktyce poruszałem ten temat w zeszłym roku i nie otrzymałem pozytywnej
    odpowiedzi.
    Rozmawiałęm też dzisiaj i konsultantka po konsultacji stwierdziła, że
    Inteligo nie oferuje takiego produktu i ja (osoba fizyczna) nie mogę
    występować jako wierzyciel, który ściąga kasę poprzez PZ z konta Inteligo
    swojego lub innej osoby.

    Ciekwae czy jakikolwiek inny bank w Polsce wykorzystuję tę usługę, którą
    daje VB

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2002-06-22 11:03:06
    Od: "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl>

    > Jeśli za darmo, to chyba jest pewna możliwość wyciągnięcia bez prowizji
    swojej
    > kasy ... przy pomocy PZ ...

    Jest zupełnie za darmo.

    Można tą metodą wyciągnąć nie tylko swoją kasę :)

    1: Załóżmy że masz w Inteligo kilka tysięcy
    2: Pobierasz PZ pieniądze z Inetligo
    3: Wypłacasz kilka tysięcy gotówką
    4: Potem składasz odwołanie PZ ( w ciągu 30) dni
    5: Twój ulubiony bank musi oddać pieniądze bez względu na to czy ma na to
    ochotę czy nie
    6: Tego samego dnia pieniądze masz na rachunku w Inteligo
    7: Wypłacasz je w bankomacie

    I teraz masz podwojoną kwotę za cenę 2-3 transakcji bankomatowych.

  • 16. Data: 2002-06-22 13:26:17
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Ryszard Srokosz <R...@s...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:af1les$osj$...@b...softax.com.pl...
    > Można tą metodą wyciągnąć nie tylko swoją kasę :)

    0. Zakładasz obydwa konta na nieprawdziwe dane.

> [...]
    > ochotę czy nie
    > 6: Tego samego dnia pieniądze masz na rachunku w Inteligo

    8. Łykasz tabletki na uspokojenie i zamykasz wszystkie rachunki.