  • Data: 2007-12-19 09:40:19
    Temat: Re: Polecenie zaplaty dla prywatnej osoby ?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Nowakowski"

    > Ja mam dwa, jedno funkcjonuje dla Dialogu, drugie dla Polkomtela (z
    > tym
    > ostatnim miałem dziwną przygodę). Na chwilę obecną oba funkcjonują
    > tak,
    > jak powinny, a powyższe testy robiłem na własny użytek, wcześniej
    > oczywiście regulując zobowiązanie przelewem :-)

    mam 10 PZ i nigdy żadnego nie musiałem cofać, wiec dopiero jak
    napisales
    ze to w ramach testu to mi sie rozjasnilo skąd masz takie przyklady

    Podalbys jeszcze, ktory to bank pozwala samemu tak wygodnie cofac PZ
    poniewaz jak testowalem wiele roznych e-bankow i kilka używam na
    codzien
    to jeszcze w zadnym nie zauważyłm udogodnien zwiazanych z pokazywaniem
    jakie PZ sa uruchomione i mozliwosci wycofania PZ.
    Widac jednak, ze jakis bank to zrobil, tyle ze ja na niego nie
    trafilem
    *** blad ***