  • Data: 2017-05-19 11:54:44
    Temat: Re: Polecenia zapłaty SEPA (amazon).
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ale przynajmniej jeden, w którym konto walutowe można mieć za free - czyli mBąk.
    Do tego za darmo przyjęcie przelewu SEPA z polskich banków - bo oczywiście nikt
    normalny nie będzie kupował euro po mBąkowym kursie, kupić należy np. w IKA (i w tym
    wypadku również zlecenie przelewu SEPA za darmo).

    W citku konto walutowe niby za darmo, ale złotówkowe już nie (tzn. nie bezwarunkowo).
    W db konto złotówkowe za darmo może być (dbNet), ale walutowe płatne.
    W PKO nie ma darmowych złotówkowych, walutowe nie wiem - zaś w inteligo można mieć
    złotówkowe za darmo, ale nie wiem, czy w ogóle prowadzą walutowe, w TOiP nie ma o tym
    słowa.
    Ciekawostką jest pojawienie się na tej liście RBS - o ile wiem, dla fizoli rachunków
    nie prowadzą.