  • 1. Data: 2009-03-11 03:33:01
    Temat: Re: Polbank24
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    wezuwjusz pisze:
    > To fakt , ja dzisz miałem nawet komunikat ze jezeli widze tą strone to
    > zostałem przekierowane na strone wyudzajaca informacje - SUPERRRRR

    D:-)
    W jakiej przeglądarce?

    --
    animka

  • 2. Data: 2009-03-11 16:26:04
    Temat: Polbank24
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Co to jest za kod błędu?
    Wiadomość Missing value A116002pol01 / Missing value A116002eng01

    Nie mogę się zalogować.

    --
    animka

  • 3. Data: 2009-03-11 16:40:10
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    animka pisze:
    > Co to jest za kod błędu?
    > Wiadomość Missing value A116002pol01 / Missing value A116002eng01
    >
    > Nie mogę się zalogować.

    Teraz jeszcze dodam, że ten komunikat pojawia się w Operze. W IE 8 jest
    komunikat, że Polbank 24 jest niedostępny i przepraszają.

    --
    animka

  • 4. Data: 2009-03-11 16:52:23
    Od: sorden <s...@w...pl>

    animka wrote:

    > Teraz jeszcze dodam, że ten komunikat pojawia się w Operze. W IE 8 jest
    > komunikat, że Polbank 24 jest niedostępny i przepraszają.

    To znaczy, ze z Polbankiem jest wszystko w normie. Gdyby trafilby sie
    tydzien kiedy Polbank nie pada nalezaloby sie powaznie zastanowic czy bank
    nie zostal "zchackowany" :)

    --
    in

  • 5. Data: 2009-03-11 17:17:32
    Od: "wezuwjusz" <r...@p...pl>

  • 6. Data: 2009-03-11 17:22:08
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote in message
    > Co to jest za kod błędu?
    > Wiadomość Missing value A116002pol01 / Missing value A116002eng01
    >
    > Nie mogę się zalogować.

    To oznacza, ze nawet w dobie kryzysu nie ma to jak dobry, przewidywalny
    bank.
    Inne banki dookola maja jakies problemy, a Polbank jest Polbankiem ;).

  • 7. Data: 2009-03-11 17:47:20
    Od: "ygreko" <...@...com>

    A nawet zadzwonilem na infolinie. Podobno najpozniej jutro ma byc
    drastycznie zwiekszona moc serwerow i ma dzialac. A jak podczas skladania
    zlecenia w placowce powiem, ze nie moge zrobic przelewu z powodu nie
    dzialajacego serwisu www to nie bedzie oplaty za przelew.
    To dobrze, poprosze o przelew wszystkich srodkow do mbanku i podpisze
    wypowiedzenie umowy za jednym zamachem ;).

  • 8. Data: 2009-03-11 21:57:07
    Od: "b.s." <o...@p...fm.pl>

    A czy ktos probowal zainstalowac certyfikat pod Vista? I czy zakonczylo sie
    to powodzeniem?

  • 9. Data: 2009-03-12 06:20:11
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "b.s." <o...@p...fm.pl> napisał w wiadomości
    >A czy ktos probowal zainstalowac certyfikat pod Vista? I czy zakonczylo sie
    >to powodzeniem?

    oczywiście
    instalowałem pod IE, nie próbowałem pod operą
    pod operą robiłem przelewy