  • 1. Data: 2009-03-11 12:38:10
    Temat: Dlug na kredytowce
    Od: hmmmm <s...@s...com>

    Z powodu problemów finansowych narosl mi dlug na karcie kredytowej,
    ktora ma oprocentowanie 19%. Splacanie tego w dluzszym terminie jest
    calkowicie nie oplacalne, wiec zaczalem szukac kredytow
    konsolidacyjnych. Na stronach znajduje w wiekszosci tylko konsolidacyjne
    dla nieruchomosci, a jesli juz tez dla kart to nie podane jest
    oprocentowanie. Dzwonic do nich, potem tracic czas na ich "doradcow",
    szukac najlepszej oferty, a potem zobaczyc, ze zadna mi sie nie kalkuluje?

    Szukalem innych sposobow, stwierdzilem pozyczki spolecznosciowe. Po
    rozeznaniu doszedlem do wniosku, ze to tez zadne rozwiazanie. Kokos - na
    poczatku moge pozyczyc grosze, a po co mi pozyczka 500zl? 10000 dostepne
    jest dopiero po 9 miesiacach i pozyczeniu/oddaniu 5000zl. Po 9
    miesiacach taka pozyczka juz mi nie bedzie potrzebna, a zasady dzialania
    serwisu wygladaja jak dla dzieci z piaskownicy - pozyczajmy sobie po
    500zl, tluczmy procenty, bawmy sie, a na koniec bawmy sie z papierkami
    podatkowymi. Monetto - na 4 strony aktualnych aukcji pozyczek, tylko 5
    aukcji ma jakiekolwiek oferty, wszystkie na 22% (oprocz jednej na 20%).
    Smava - malo pozyczkodawcow, zrealizowane pozyczki to takie ponizej
    2000zl z oprocentowaniem 22%, czyli wiecej niz mam na karcie kredytowej.

    W gazetach lokalnych widze male firmy, ktore udzielaja pozyczek
    refinansowych, ale nie maja nawet strony www. Mam przyjsc do biura, w
    biurze okaze sie, ze to posrednik jakiegostam banku i tyle. Albo okaze
    sie, ze pozyczka jest, ale poznam inna strone takiego "pozyczkodawcy".

    W tej chwili mBank pobiera mi nie tylko odsetki, ale jeszcze rozne
    oplaty, wychodzi z tego, ze splacam 400 PLN, a z dlugu rzeczywiscie
    odejmuje sie 200-300 PLN.

    Znacie wiec jakis sposob na refinansowanie karty kredytowej na kwote
    8000 PLN na 12/24 miesiace, najlepiej z mozliwoscia szybszej splaty?

  • 2. Data: 2009-03-11 12:43:16
    Temat: Re: Dlug na kredytowce
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 11 Mar, 13:38, hmmmm <s...@s...com> wrote:

    > Znacie wiec jakis sposob na refinansowanie karty kredytowej na kwote
    > 8000 PLN na 12/24 miesiace, najlepiej z mozliwoscia szybszej splaty?

    Polbank - splata na 10 rat koszt 5% wliczony w raty - przy przejsciu
    na ich KK.

  • 3. Data: 2009-03-11 12:48:22
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Uzytkownik "hmmmm" <s...@s...com> napisal w wiadomosci

    > Znacie wiec jakis sposob na refinansowanie karty kredytowej na kwote 8000
    > PLN na 12/24 miesiace, najlepiej z mozliwoscia szybszej splaty?

    Zlóz wniosek o kredyt odnawialny, albo w twoim przypadku lepiej ratalny w
    mBanku i splac z niego karte.
    Kredyt gotówkowy w mbanku ma ta zalete, ze jest to normalny rachunek, z
    którego mozesz zrobic przelew, ale tez
    mozesz na niego robic przelewy. Czyli np. masz na kilka dni wolna gotówke to
    przelewasz ja na te kilka dni na rachunek kredytowy i nie masz naliczanych
    za ten okres odsetek.

  • 4. Data: 2009-03-11 13:11:34
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Uzytkownik <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > Polbank - splata na 10 rat koszt 5% wliczony w raty - przy przejsciu
    > na ich KK.

    I po chwilowym oddechu osobnik hmmmm zadluzy sie na niej jeszcze bardziej.

  • 5. Data: 2009-03-11 13:14:33
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 11 Mar 2009 13:38:10 +0100, hmmmm napisał(a):

    > Znacie wiec jakis sposob na refinansowanie karty kredytowej na kwote
    > 8000 PLN na 12/24 miesiace, najlepiej z mozliwoscia szybszej splaty?

    Koleżanka refinansowała dług z 2 czy 3 kart kredytem w Lukasie.
    PS do refinansowego bank dorzucił jeszcze kartę kredytową ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2009-03-11 13:59:10
    Od: Piotr NetExpert <p...@n...wytnijabywyslac.net.pl>

    hmmmm pisze:
    > Znacie wiec jakis sposob na refinansowanie karty kredytowej na kwote
    > 8000 PLN na 12/24 miesiace, najlepiej z mozliwoscia szybszej splaty?

    Przemyśl przeniesienie kk do kredyt banku - 9,9% na rok
    --
    pozdrawiam
    Piotr Szafarczyk

    http://www.netexpert.pl