  • 1. Data: 2011-12-28 21:48:58
    Temat: Polbank na drzewo
    Od: xxxedos <x...@n...pl>

    W półbanku ( Uniqa) nieszczęśliwy wypadek to tylko
    i tylko to co niżej:

    Utrata wzroku w obojgu oczach
    Utrata kończyny górnej i kończyny dolnej
    Utrata obu przedramion lub obu kończyn górnych
    Utrata kończyny górnej i jednego podudzia
    Utrata kończyny dolnej i jednego przedramienia
    Utrata jednego podudzia i jednego przedramienia
    Utrata obu kończyn dolnych
    Utrata obu podudzi
    Utrata kończyny dolnej
    Utrata kończyny górnej
    Utrata jednego przedramienia
    Utrata dłoni
    Utrata jednego oka
    Utrata jednego podudzia
    Utrata wszystkich palców u rąk
    Utrata stopy
    Utrata wszystkich palców u stóp
    Utrata kciuka

    To ja z nimi rozmawiam, pytam o wyłączenia,
    szukam kruczków a oni mnie od tyłu!
    tfu jebane złodzieje
    Od teraz jak usłyszę w słuchawce "polbank"
    zacytuje klasyka "spieprzać dziady" albo coś
    innego na S
    Koniec z tym dziadostwem!

  • 2. Data: 2011-12-29 17:07:24
    Temat: Re: Polbank na drzewo
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "xxxedos" <x...@n...pl> wrote in message
    > W półbanku ( Uniqa) nieszczęśliwy wypadek to tylko
    > i tylko to co niżej:
    > Utrata wzroku w obojgu oczach
    [...]
> [...]
    > tfu jebane złodzieje
    > Od teraz jak usłyszę w słuchawce "polbank"
    > zacytuje klasyka "spieprzać dziady" albo coś

    jeszcze troche marketingowych szlifow i sie okaze ze 'utrata'
    nastepuje tylko wtedy kiedy konczyny nie da sie odnalezc...

    no bo w koncu czy mozna nazwac utrate utrata kiedy w sumie ta
    noga lezy kolo ciebie?

  • 3. Data: 2011-12-30 02:32:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "m4rkiz" jdi6of$d7b$...@d...me

> [...]
    > nastepuje tylko wtedy kiedy konczyny nie da sie odnalezc...

    > no bo w koncu czy mozna nazwac utrate utrata kiedy w sumie ta

    W TV mówili niedawno, że jeśli jakiś kamień leci do nas z kosmosu
    i na kwadrans tracimy go z oczu, to znaczy, że go straciliśmy...
    Tak oto pożegnano prom kosmiczny o imieniu Columbia...

    -- Pieniądz jest najwiernijszym przyjacielem człowieka, zatem...

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    -- nie wymieniajmy go na nic, zwłaszcza na zdrowie...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-01-01 20:26:03
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > W półbanku ( Uniqa) nieszczęśliwy wypadek to tylko
    > i tylko to co niżej:

    No przeczytaj nazwę tej firmy jeszcze raz, po polsku, a usłyszysz, co
    jej najlepiej wychodzi z wypłatą odszkodowań :-)

    A swoją drogą - ile trzeba wypić, żeby wymyślić taką nazwę dla firmy
    ubezpieczeniowej? No... eee... w sumie chyba niewiele, człowiek się robi
    szczery tak po 4, 5 kielonkach...
    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2012-01-02 11:26:15
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Wed, 28 Dec 2011 22:48:58 +0100, xxxedos <x...@n...pl> wrote:

    > W półbanku ( Uniqa) nieszczęśliwy wypadek to tylko
    > i tylko to co niżej:
    [...]

    To żaden wyjątek. Wszędzie jest tak samo.
    Np. "ochrona prestiż" w Aliorze, z którą wydzwaniali namiętnie jakiś czas
    temu. Definicja nieszczęśliwego wypadku: "przypadkowe, nagłe zdarzenie
    wywołane wyłącznie przyczyną zewnętrzną, niezależne od woli ani stanu
    zdrowia, które spowodowało fizyczne obrażenia ciała; zawału serca, udaru
    mózgu i innych chorób, nawet występujących nagle, nie uważa się za
    nieszczęśliwy wypadek; za nieszczęśliwy wypadek w rozumieniu niniejszych
    SWU nie uznaje się także następstw zdrowotnych przeciążenia, wysiłku,
    dźwignięcia lub pochylenia"

    Istotne jest m.in. "spowodowało fizyczne obrażenia ciała". Utonięcie,
    porażenie prądem, zatrucie gazem i wszystkie inne wypadki, które nie
    kończą się urwaniem ręki czy nogi nie są uznawane za nieszczęśliwe wypadki.

    Matt

  • 6. Data: 2012-01-02 14:13:26
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2011-12-28 22:48, xxxedos pisze:
    > W półbanku ( Uniqa) nieszczęśliwy wypadek to tylko
    > i tylko to co niżej:

    Bankowe ubezpieczenia są dla naiwnych (pozostałe pewnie też) jak w
    mBanku czytałem regulamin ubezpieczenia na podróż to normalnie się
    śmiałem. W przypadku np. kradzieży rzeczy z samochodu należało spełnić
    warunki:

    - rzeczy musiały być skradzione z bagażnika,
    - auto musiało stać na strzeżonym parkingu (jako dowód paragon)

    gregor

  • 7. Data: 2012-02-11 08:23:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "gregor" jdse2j$lt7$...@i...gazeta.pl

    > - rzeczy musiały być skradzione z bagażnika,

    Czyli leniwy zło_dziej jest złym zło_dziejem?
    Potrzebny jest taki, który kradzioną rzecz
    zawlecze najpierw (przed kradzieżą) do bagażnika?

    To chyba można umówic się ze złodziejem, że ma najpierw zawlec do bagażnika...

    > - auto musiało stać na strzeżonym parkingu (jako dowód paragon)

    Wg Ciebie mogło jechać w czasie kradzieży?
    Zawsze można postawić po kradzieży?...
    Chyba niekoniecznie -- można pójść na parking
    i odkupić paragon od kogoś opuszczającego ów parking...

    -=-

    Ani słowa o tym, czy ta rzecz w ogóle musiała istnieć...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'