  • 1. Data: 2010-07-18 10:33:12
    Temat: Polbank. Karta kredytowa nie działa.
    Od: "Zenkol" <z...@s...pl>

    Witam.
    Polbank, karta kredytowa komfortowa - przestała
    działać. Czy ktoś doswiadczył też tego ?
    Po wykorzystaniu około 70 % limitu, następne płatności
    kartą są odrzucane. Bankomat jest gotów wypłacić cash,
    ale nie zdecydowałem się na wypłatę.
    Na mój mail odpowiedzieli, że mają 30 dni na wyjaśnienie
    sprawy. W banku powiedziano mi, że prawdopodobnie
    przekroczyłem limit, ale nie potrafili powiedzieć kiedy
    i na jaka kwotę. Otrzymałem wyciąg i na nim jest kwota
    ta sama, czyli około 70 % limitu ? Nie są wymienione jakiekolwiek
    blokady (transakcje w toku). W Polbank24 też nie widzę
    nic co by wyjaśniło sprawę.
    Czy ktoś miał coś takiego ?

  • 2. Data: 2010-07-18 10:42:29
    Temat: Re: Polbank. Karta kredytowa nie działa.
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Zenkol" <z...@s...pl> writes:

> [...]
    > Po wykorzystaniu około 70 % limitu, następne płatności
    > kartą są odrzucane. Bankomat jest gotów wypłacić cash,

    A kiedy? nie od wczoraj? Bo może chodzi o ich prace (niby miały tylko
    internetu dotyczyć, ale ...)

    KJ

    People who make no mistakes do not usually make anything.

  • 3. Data: 2010-07-18 11:05:48
    Od: "Zenkol" <z...@j...pl>

    > A kiedy? nie od wczoraj? Bo może chodzi o ich prace (niby miały tylko
    > internetu dotyczyć, ale ...)

    Od około 01.07.2010.

  • 4. Data: 2010-07-18 11:07:23
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-07-18 13:05, Zenkol pisze:

    > Użytkownik "Kamil Jońca"<k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Od około 01.07.2010.

    Mialem cos takiego, ale wystarczyło zadzwonić i sprawe zalatwili od
    reki. Z tego co powiedział gostek to limit sie nie odnowił - tlumaczenie
    głupie bo i tak był wykorzystany w 50%. Nie drazylem tematu, wystarczyło
    ze zaczela działac.

  • 5. Data: 2010-07-18 13:15:57
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    Zenkol <z...@s...pl> napisał(a):
    > Polbank, karta kredytowa komfortowa - przestała
    > działać. Czy ktoś doswiadczył też tego ?

    To niestety przykry standard u nich. Tak jak napisał przedmówca, limit
    dostępny czasami się nie odświeża po spłacie zadłużenia albo po zwolnieniu się
    blokady. Trzeba dzwonić i ręcznie to poprawiają.

    Albo np. kiedyś kupiłem bilety lotnicze dla 3os, blokada była na jedną kwotę a
    rozliczyły się 3 odrębne transakcje. Oczywiście to że się rozliczyły nie
    spowodowało zdjęcia blokady - musiała zostać ręcznie usunięta.

    Taki urok Polbanku.

    --
    Sinus

  • 6. Data: 2010-07-19 19:06:42
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > rozliczyły się 3 odrębne transakcje. Oczywiście to że się rozliczyły nie
    > spowodowało zdjęcia blokady - musiała zostać ręcznie usunięta.

    a mnie "zniknął" rachunke karty kredytowej, loguję się a tam NIC, tylko
    ror, ale konta kk nie ma ;-(
    jezeli zniknie razem z zadluzeniem to chyba nie bede plakal chociaz
    kartę lubiłem ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2010-07-19 20:23:29
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > a mnie "zniknął" rachunke karty kredytowej, loguję się a tam NIC,
    > tylko ror, ale konta kk nie ma ;-(
    Już jest.
    KJ

    Biologia poucza, ze jeśli cię coś ugryzło, to niemal pewne, ze była to samica.

  • 8. Data: 2010-07-19 21:15:40
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 19 Jul 2010 22:23:29 +0200, Kamil Jońca wrote:

    > Już jest.

    Masz dostęp do konta Roberta? ;-)

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 9. Data: 2010-07-19 21:24:28
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> writes:

    > Masz dostęp do konta Roberta? ;-)

    Nie. Ale też nie miałem dostępu do r-ku karty, a teraz jest.
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 10. Data: 2010-07-20 06:29:47
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 19 Jul 2010 23:24:28 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Nie. Ale też nie miałem dostępu do r-ku karty, a teraz jest. KJ

    Dzisiaj zaglądnąłem i raczej nic się nie zmieniło (w sensie ubyło/
    przybyło funkcjonalności).

    --
    xbartx