  • 1. Data: 2010-07-17 17:18:47
    Temat: zwolnienie z opłaty za debetówkę
    Od: z...@o...pl

    zwolnienie z opłaty za debetówkę zazwyczaj związane jest
    z wykonaniem operacji bezgotówkowych na określoną kwotę
    np. Inteligo 99,99
    np. Lukas 300,00
    np. Open Fajans 400,00

    mam pytanie: które banki liczą ilość transakcji bez wnikania
    w to na jaką one kwotę są?

  • 2. Data: 2010-07-17 17:34:35
    Temat: Re: zwolnienie z opłaty za debetówkę
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    z...@o...pl pisze:

    > mam pytanie: które banki liczą ilość transakcji bez wnikania
    > w to na jaką one kwotę są?

    Open Fajans w wersji niepromocyjnej ma kartę darmową także przy braku
    transakcji. DB przy jednej transakcji.

  • 3. Data: 2010-07-17 17:55:57
    Od: z...@o...pl

    > Open Fajans w wersji niepromocyjnej ma kartę darmową także przy braku
    > transakcji. DB przy jednej transakcji.

    dodajmy DB nie żąda "odpracowania pańszczyzny" w hipermarkecie
    jemu wystarcza transakcja wypłaty gotówki w bankomacie

  • 4. Data: 2010-07-18 07:29:48
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > dodajmy DB nie żąda "odpracowania pańszczyzny" w hipermarkecie
    > jemu wystarcza transakcja wypłaty gotówki w bankomacie

    Dodam od siebie, że wystarczy jedna, nawet na 10 PLN.

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2010-07-18 13:48:13
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Grzexs" <g...@g...pXl> wrote in message

    > Dodam od siebie, że wystarczy jedna, nawet na 10 PLN.

    Jak sie licytujemy na kwoty, to moze byc doladowanie play'a za 5zl w
    necie....

  • 6. Data: 2010-07-18 14:09:02
    Od: z...@o...pl

    > "Grzexs" <g...@g...pXl> wrote in message

    > Jak sie licytujemy na kwoty, to moze byc doladowanie play'a za 5zl w
    > necie....

    jak się licytujemy w ten sposób, to można rozważyć
    płatność 1,01 w płatnościach allegro.pl :)
    zakładamy dużo kont w różnych bankach które narzucają limit ilościowy
    transakcji zamiast kwotowego, kupujemy coś na allegro za 99,99zł
    i płacimy 99-cioma transakcjami po 1,01 każda :) i wypracowujemy
    w ten sposób zwolnienie z opłaty na kilkudziesięciu kontach

  • 7. Data: 2010-07-18 21:08:26
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i płacimy 99-cioma transakcjami po 1,01 każda :) i wypracowujemy
    > w ten sposób zwolnienie z opłaty na kilkudziesięciu kontach
    Tylko po co?