  • 1. Data: 2010-07-17 20:07:11
    Temat: Zacofane bankomaty Kredyt Banku
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Cześć,

    Dzisiaj zachciało mi się skorzystać z dobrodziejstw karty dbNET, więc
    skierowałem się do pierwszego bankomatu w zasięgu wzroku.
    Padło na Kredyt Bank.

    Bankomat kartę przyjął, chwilę podumał i wypluł z komunikatem "tego pana
    nie obsługujemy".

    Czy ta karta jest w pełni chipowa, a bankomat jakiś prymitywny? Miejsce na
    pasek jest granatowe i wygląda jakby nie było tam warstwy magnetycznej.

    Gdzieś się jeszcze mogę spodziewać podobnych niespodzianek?

    Dla odmiany bankomat Euronetu w jakiejś Biedronce nawet nie chciał połknąć
    karty. Zadowolił się odczytaniem chipa z plastiku włożonego do połowy.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 2. Data: 2010-07-18 07:47:40
    Temat: Re: Zacofane bankomaty Kredyt Banku
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

> [...]
    >
    > Dla odmiany bankomat Euronetu w jakiejś Biedronce nawet nie chciał połknąć
    > karty. Zadowolił się odczytaniem chipa z plastiku włożonego do połowy.

    To chyba przypadłość jednostkowa. Korzystam z bankomatów KB dość często
    i nigdy mi się nic takiego nie zdarzyło. Nawet dawny GlobalCash
    przemianowany na "ten bankomat należy do sieci KredytBank" zachował się
    uczciwie i bez niespodzianek. Oczywiście karta db.

    Jeśli chodzi o niespodzianki, to spróbuj doładować telefon w bankomacie
    PKOBP kartą inną niż ichnia (w tym db). Mnie się nie udało, ale też nie
    jestem pewien, czy to indywidualny przypadek, a dokładniej sprawdzać nie
    mam potrzeby.

    Organoleptycznie sprawdzałem używalność karty db w bankomatach Pekao,
    KB, Euronet, Mille, Cash4You, BGŻ, BZWBK24, eCard, różnych banków
    spółdzielczych w najmniejszych pipidówach Ściany Wschodniej, nawet w
    SKOK24 i zero problemów, jedynie czasem saldo po wypłacie jest
    niedostępne. Jako najbardziej przyjazne oceniam bankomaty SGB właśnie,
    bo zwykle daje się z nich wypłacić 10 PLN i saldo wyświetlają po
    transakcji bez konieczności wydruku. No i stoją w bardzo czasem
    przydatnych miejscach.
    --
    Grzexs