  • Data: 2003-01-21 21:05:05
    Temat: Re: PolCard sucks, czyli VC = VE
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b0kc9c$ha0$1@news.gazeta.pl...

    > Nie... nie ... to nie prawda... to nie moze byc prawda... powiedz ze to
    > sen....

    Niestety to jawa...
    Do tej pory 2 osoby powierdzily

    AK dla VS Citi 2 transakcje i obie autoryzowane
    PJO dla kart WBK, Multi, Pekao i mBank transakcje po 5 PLN wszystkie
    autoryzowane
    [w przypadku mBanku VISA Gold]

    Kiedy zaczynamy spamowac Renate G.? ;)

    > AmEx - wciaz bez zmian - autoryzacji jak na lekarstwo. Ogolnie bardzo milo
    > sie nia placi.

    Ciekawe czy by mi wymienili MultiBank'owa KK na Amexa bez skaldania
    dodatkowych papierow...

    Maciej