  • 11. Data: 2005-04-11 07:47:08
    Temat: Re: Podział kart
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    [...]
    > Podaj przykład płaskiej karty embosowanej.

    Śp. Maestro (najstarsza wersja) z Pekao SA.
    Karta ta miała wypukły numer, wypukłe imię i nazwisko posiadacza
    oraz wypukłą datę ważnosci.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 12. Data: 2005-04-11 08:46:21
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >[...]
    >
    >Śp. Maestro (najstarsza wersja) z Pekao SA.
    >Karta ta miała wypukły numer, wypukłe imię i nazwisko posiadacza
    >oraz wypukłą datę ważnosci.

    Jezeli karta byla wypukla, to nie byla plaska (jezeli nie mowimy wierszem, to
    mowimy proza, jak dawno temu zauwazyl pewien Francuz).
    Ja nie neguje istnienia wypuklych (niezaleznie od ilosci, znaczenia i
    zastosowania elementow wypuklych) kart Maestro, albo (choc nie slyszalem o
    takich) visa electron. Natomiast twierdze, ze jezeli karta jest plaska (raz
    jeszcze, w technicznym znaczeniu, tj. nie ma elementow wypuklych), to nie jest
    embosowana.
    I tyle.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 13. Data: 2005-04-11 11:33:07
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    [...]
    > Natomiast twierdze, ze jezeli karta jest plaska
    > (raz jeszcze, w technicznym znaczeniu, tj. nie ma elementow wypuklych),
    > to nie jest embosowana. I tyle.

    To jest chyba oczywista prawda i nikt tego nie podważał.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 14. Data: 2005-04-11 11:52:43
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-04-11 13:33- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy
    Prof_Ex, wyłuszczający(a) się następująco:
    > [...]
    >

    > To jest chyba oczywista prawda i nikt tego nie podważał.

    Czytając Twoją odpowiedź na moje pytanie odniosłem takie wrażenie.
    Pozdrowienia

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****