  • 21. Data: 2007-12-10 07:37:05
    Temat: Re: Podział BPH - lokata 10dniowa
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-12-10 00:10, krzysztofsf stwierdził, że:

    > No cos ty, to jest to badziewie, ktore podczepili w pko sa do
    > wszystkich kont obowoazkowo, zeby uzasadnic drastyczna podwyzke ich
    > ceny.

    I to właśnie dostali posiadacze Sezamów w Pekao. Na chwilę obecną jest
    to darmowe...

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 22. Data: 2007-12-10 07:52:28
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 10 Gru, 08:37, Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> wrote:
    > Dnia 2007-12-10 00:10, krzysztofsf stwierdził, że:

    tml

    > I to właśnie dostali posiadacze Sezamów w Pekao. Na chwilę obecną jest
    > to darmowe...

    Gdy konta zostana zrownane bedzie obowiazkowe, platne w cenie konta.
    Jednoczesnie wszyscy posiadacze sezamow od srebrnego wzwyz straca
    (chyba juz stracili) darmowe przelewy, oraz bezplatny (czyli w cenie
    konta) limit debetowy w koncie na 2500zl w srebrnym sezamie, chyba
    podobnie w max.
    Za limit w pko sa placi sie dodatkowo od 100 zl rocznie wzwyz, przy
    cenie konta podstawowego zblizonej do bph-owej.

    Moze lepiej w pko sa wyglada koszt karty debetowej (nie sprawdzalem) -
    w BPH przeginaja kasujac i oplate miesieczna czy roczna i dodatkowo
    naliczajac kare za nieplacenie karta w punktach sprzedazy. gdy skonczy
    mi sie kredytowka bph, podziekuje rowniez za debetowa, gdyz nie
    zamierzam juz nigdzie nia placic, korzystajac obecnie z kart
    kredytowych innych bankow. Wyplacac bede w oddziale lub w bankomatach
    bankow do ktorych przerzucam pieniadze na wyzej oprocentowanne konta

  • 23. Data: 2007-12-10 16:22:57
    Od: Szymuś <pwdi_@_friko3.onet.pl>

    Propagować nie muszą ale powinni informować klientów o możliwości
    przeniesienia rachunku z "przyszłego PKO" do "przyszłego nBPH". Osobiście
    rozmawiałem z kilkoma klientami którzy nic o tym nie wiedzieli i dopiero
    teraz jak widzą bankowosć internetową w PKO i na nią klną to zorientowali
    się, że dorady unikali z nimi tego tematu i wylądowali w PKO chociaż tego
    nie chcieli. Ja zdążyłem za darmo przenieść się do placówki która została w
    nBPH i jestem z tego zadowolony.

    --
    "Podwładny winien mieć przed obliczem przełożonego
    wygląd lichy i durnowaty tak,

    Ukaz cara Rosji, Piotra I z 2 grudnia 1708r.

  • 24. Data: 2007-12-10 18:59:31
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-12-10 08:52, krzysztofsf stwierdził, że:

    > Jednoczesnie wszyscy posiadacze sezamow od srebrnego wzwyz straca
    > (chyba juz stracili) darmowe przelewy,

    W/g aktualnej TOiP są one darmowe. Pekao zapewnia, w materiałach
    reklamowych oczywiście, że opłaty się nie zmienią. Oby. W przeciwnym
    razie spora część klientów zmieni po prostu bank.

    > oraz bezplatny (czyli w cenie
    > konta) limit debetowy w koncie na 2500zl w srebrnym sezamie, chyba
    > podobnie w max.

    W Maxie nie ma bezpłatnego limitu. W srebrnym (jeszcze?) jest on za free.

  • 25. Data: 2007-12-10 19:01:21
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-12-10 17:22, Szymuś stwierdził, że:
    > Osobiście
    > rozmawiałem z kilkoma klientami którzy nic o tym nie wiedzieli i dopiero
    > teraz jak widzą bankowosć internetową w PKO i na nią klną [cut]

    Nie żebym bronił żubra, ale co ma bankowość internetowa Pekao do
    klientów exBPH?

  • 26. Data: 2007-12-10 19:11:05
    Od: " don_mar" <m...@g...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl> napisał(a):

> [...]
    > Data rozpoczÄ&#65533;cia: 2007-11-30
    > Data zapadalnoĹ&#65533;ci 2007-12-10
    > Kwota lokaty: 1 000.00
    > Naliczone odsetki: 0.00
    > Skapitalizowane odsetki: 0.00
    > Kwota pobranego podatku: 0.00
    > Waluta: PLN
    > Oprocentowanie: 3 %
    > PrzedĹ&#65533;uĹ&#65533;ana automatycznie: NIE
    > Rachunek uznawany odsetkami/kapitaĹ&#65533;em z lokaty:
    > XX-10600076-0000401640XXXXXX
    > Liczba odnowieĹ&#65533;:
    >
    > wydrukowaĹ&#65533;em sobie do pdfa potwierdzenie zaĹ&#65533;oĹźenia lokaty, gdyĹź
    lokatÄ&#65533; w historii rachunku, a
    > dziĹ&#65533; wchodze w Saz@m i tej lokaty nie widzÄ&#65533;. Podejrzewam, Ĺźe
    lokata
    > zniknÄ&#65533;Ĺ&#65533;a podczas WIELKIEJ OPERACJI w sob/niedz 1/2.grudnia.
    >
    > Dodam, ze mĂłj oddziaĹ&#65533; i obsĹ&#65533;uga rachunku zostaĹ&#65533; wcielony
    do PekaoSA.

    > Z racji widzialnoĹ&#65533;ci tej lokaty w historii transakcji nie
    bÄ&#65533;dÄ&#65533; miaĹ&#65533; raczej
    > wiÄ&#65533;kszych problemĂłw z reklamacjÄ&#65533;, ktĂłrÄ&#65533;
    oczywiĹ&#65533;cie mam zamiar zĹ&#65533;oĹźyÄ&#65533;.

    A ja założyłem lokatę w mBanku, oprocentowanie wyższe bo 4,5% i nie miałem
    żadnych problemów. Na początku trochę byłem nieufny, ale znajomy polecił i na
    razie nie żałuję.

  • 27. Data: 2007-12-10 19:33:48
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Gru, 18:20, "RK" <r...@t...pl> wrote:
    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w
    wiadomościnews:591d4f55-8d43-4fa3-81a9-d981dff42f6d@
    n20g2000hsh.googlegroups.com...

> [...]
    > Pakiet Pomocny jest darmowy dla kont Sezam do 2 czerwca 2008r. Jeżeli chodzi
    > o darmowe przelewy za pomocą internetu to są nadal.
    <>
    > To wszystko jest tuhttp://www.pekao.com.pl/tabele1.xml?/sid=112/lang=
    PL/800157-149711-99972
    > czyli w tabeli opłat i prowizji.

    czyli mozna zakladac, ze do czerwca powinny zostac utrzymane stare
    produkty i oplaty?

  • 28. Data: 2007-12-10 19:58:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@...sygnaturce.pl> napisał w
    wiadomości news:fjk2f9$p6p$2@news.dialog.net.pl...

    > Nie żebym bronił żubra, ale co ma bankowość internetowa Pekao do
    > klientów exBPH?

    Jak przez dłuższy czas korzystałeś z miarę wygodnej platformy BPH, to
    kontakt z PEKAO może być nieco stresujący.

  • 29. Data: 2007-12-10 20:23:38
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-12-10 20:58, Robert Tomasik stwierdził, że:

    > Jak przez dłuższy czas korzystałeś z miarę wygodnej platformy BPH, to
    > kontakt z PEKAO może być nieco stresujący.

    Masz rację (choć, na szczęście, wszystko idzie ku lepszemu), co nie
    zmienia faktu, że BPHowcy korzystają z Sezama (w każdym razie do chwili
    przepięcia ich do pekao24). Nie wiem skąd (albo źle to zrozumiałem)
    przedpiśca wziął "klientów BPH, nie wiedzących o fuzji, a korzystających
    obecnie z pekao24".

  • 30. Data: 2007-12-10 20:57:06
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > przepięcia ich do pekao24). Nie wiem skąd (albo źle to zrozumiałem)
    > przedpiśca wziął "klientów BPH, nie wiedzących o fuzji, a korzystających

    Może miał na mysli klientów BM. Czytałem niezbyt przychylne opinie nam temat
    pekaowskiej wersji Maklera nie mówiąc już o kłopotach z logowaniem. Pekao
    twierdziło potem że klienci źle wpisują hasła, natomiast któryś z klientów,
    ze system odrzucał hasła dłuższe niż x znaków.

    pozdrowienia
    as