  • 1. Data: 2008-10-16 07:56:43
    Temat: Podwyzszenie limitu w Citi
    Od: "Marcin" <sp**yogin**am@astercity.net>

    W Citi pojawila sie niedawno mozliwosc podwyzszenia limitu KK poprzez
    wyslanie SMS - testowal to ktos? Zastrzegaja ze potrzebne jest uzyskanie
    potwierdzenia zdolnosci kredytowej, ale u mnie odpowiedz zwrotnym SMSem
    przyszla prawie natychmiastowo - podwyzszyli mi limit o ponad 40%.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2008-10-16 07:57:56
    Temat: Re: Podwyzszenie limitu w Citi
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > potwierdzenia zdolnosci kredytowej, ale u mnie odpowiedz zwrotnym SMSem
    > przyszla prawie natychmiastowo - podwyzszyli mi limit o ponad 40%.

    podwyz.szyli na sta?e czy okresowo?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-10-16 09:06:34
    Od: Bohdan 'Nexus' Horst <n...@i...pl>

    Marcin <sp**yogin**am@astercity.net> wrote:

> [...]
    > potwierdzenia zdolnosci kredytowej, ale u mnie odpowiedz zwrotnym SMSem
    > przyszla prawie natychmiastowo - podwyzszyli mi limit o ponad 40%.

    oddzwonili prawie natychmiast (kilka minut)

    bezterminowe podwyższenie o 15% (więcej tylko po papierowym
    potwierdzaniu zdolności)

    pozdrawiam

    --
    Bohdan 'Nexus' Horst

  • 4. Data: 2008-10-16 09:51:07
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 16 Oct 2008 09:06:34 +0000, Bohdan 'Nexus' Horst napisał(a):

    > bezterminowe podwyższenie o 15% (więcej tylko po papierowym
    > potwierdzaniu zdolności)

    A gdzie to dokładnie jest? Bo szukam po zalogowaniu się i nie widzę...

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2008-10-16 15:58:19
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin pisze:

> [...]
    > potwierdzenia zdolnosci kredytowej, ale u mnie odpowiedz zwrotnym SMSem
    > przyszla prawie natychmiastowo - podwyzszyli mi limit o ponad 40%.

    Wyslalem sms i oczywiscie nie podwyzszyli. Limit mam zenujacy (mniejszy
    niz moje 1 miesieczne zarobki), a obroty na karcie ok. 2k
    PLN/miesiecznie (z czego przelewy to ok 400 PLN).

    Jak zwykle zalosc w wykonaniu Citi.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2008-10-17 07:52:59
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 16 Oct 2008 17:58:19 +0200, Mithos napisał(a):

    > Wyslalem sms i oczywiscie nie podwyzszyli. Limit mam zenujacy (mniejszy
    > niz moje 1 miesieczne zarobki), a obroty na karcie ok. 2k
    > PLN/miesiecznie (z czego przelewy to ok 400 PLN).
    >
    > Jak zwykle zalosc w wykonaniu Citi.

    Czemu oni Ciebie tak nie lubią?

  • 7. Data: 2008-10-17 19:55:29
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Olgierd wrote:

    > Czemu oni Ciebie tak nie lubią?

    Może grupę czytają i mają radochę po każdym poście Mithosa :)

    p. m.

  • 8. Data: 2008-10-17 20:21:59
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 17 Oct 2008 21:55:29 +0200, mvoicem napisał(a):

    > Może grupę czytają i mają radochę po każdym poście Mithosa

    Coś w tym chyba jest. Mithos nie lubi mBanku, mBank nie lubi Mithosa.
    Mithos nie lubi Citi, Citi nie lubi Mithosa.

  • 9. Data: 2008-10-17 21:08:22
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 17 Oct 2008 20:21:59 +0000 (UTC), Olgierd wrote:

    > Coś w tym chyba jest. Mithos nie lubi mBanku, mBank nie lubi Mithosa.
    > Mithos nie lubi Citi, Citi nie lubi Mithosa.

    Kojarzę jeszcze, że ING nie lubi Mithosa i AmEx nie lubi Mithosa ;-)

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 10. Data: 2008-10-18 06:37:29
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Uzytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisal w wiadomosci

    > Wyslalem sms i oczywiscie nie podwyzszyli. Limit mam zenujacy (mniejszy
    > niz moje 1 miesieczne zarobki), a obroty na karcie ok. 2k PLN/miesiecznie
    > (z czego przelewy to ok 400 PLN).
    >
    > Jak zwykle zalosc w wykonaniu Citi.

    potwierdzam mam podobnie. Limit zalosny ponizej 1 pensji obroty OK, splata
    100% w terminie od 2 lat i zeby podwyzszyc musialbym zalatwiac papierki z
    pracy na co nie mam czasu i ochoty. Po prostu Citi daje zalosne limity i
    tyle. Mam inne karty z wielokrotnie wiekszymi limitami. Moze gdybym mial u
    nich konto inaczej by patrzyli ale mam tylko KK i to glownie dla punktow BP.
    Probowalem kiedys tez telefonicznie podnosic limit bylo podobnie. Za to w
    innych bankach sami mi podnosza bez pytania jak regularnie splacam wiec na
    brak limitow nie narzekam. Dziwi mnie jedynie obawa Citi i milosc do
    papierkowej roboty. "Dzieki" czemu osiagaja efekt ze jak mam zaplacic za
    granica za kilkutygodniowy pobyt w hotelu to na pewno nie zrobie tego karta
    Citi bo jej limit na to nie pozwala....